سامانه

مرکز ارائه خدمات اینترنتی

سامانه

مرکز ارائه خدمات اینترنتی

در این سایت معرفی کلیه خدمات اینترنتی از جمله معرفی کسب و کارها و درج تبلیغات و موارد مشابه انجام می گردد. در صورت تمایل با مدیریت جهت درج آگهی تماس بگیرید.

همه گزارشاتی ار الکامپ را اینجا ببینید

چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۱۵ ب.ظ

در حاشیه‌ی برگزاری نمایشگاه الکامپ، الکام پیچ ازجمله‌ برنامه‌های محبوبی است که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. با گزارش جامع روز سوم این برنامه همراه زومیت باشید.

همان‌طورکه می‌دانید، زومیت یکی از رسانه‌های فعال در نمایشگاه الکامپ ۹۸ است که با تهیه‌ی گزارش‌های متعدد سعی می‌کند بیست‌وپنجمین نمایشگاه الکامپ را به‌طور کامل پوشش دهد. یکی از برنامه‌هایی که هرساله توجهات زیادی را به خود جلب می‌کند، الکام پیچ است. در رویداد الکام پیچ، استارتاپ‌های نوپا برنامه‌های خود را معرفی و تشریح می‌کنند و الگوهای درآمدزایی خود را توضیح می‌دهند.

در رویداد الکام پیچ که تا روز پایانی نمایشگاه ادامه دارد، روزانه ۱۳ استارتاپ روی صحنه می‌آیند و به‌مدت پنج دقیقه خود و برنامه‌هایشان را معرفی می‌کنند. تیم داوری متشکل از افراد موفق درزمینه‌ی کسب‌و‌کار نیز حضور دارند که پس از اتمام زمان پنج‌دقیقه‌ای ارائه، جلسه پرسش‌وپاسخ پنج‌دقیقه‌ای نیز با ارائه‌دهنده برگزار می‌کنند. در پایان نمایشگاه، به برترین استارتاپ‌ها از نگاه داوران جوایزی اهدا خواهد شد. 


در روز سوم رویداد الکام پیچ، برنامه با نظم بیشتری در مقایسه با روز گذشته آغاز به کرد و برخلاف روز قبل که تأخیری ۳۰ دقیقه‌ای را در اجرای اولین ارائه شاهد بودیم، این‌بار تقریبا در همان زمان ۱۰:۳۰ اولین استارتاپ روی صحنه رفت. کیفیت استارتاپ‌های روز سوم به‌طور محسوسی کمتر از استارتاپ‌های معرفی‌شده‌ی روز دوم مسابقه بودند. در غالب ارائه‌های روز سوم مشکل مدیریت‌نکردن زمان و مسلط‌نبودن بر محتوا و کنترل‌نکردن استرس موج می‌زد. همچنین، بسیاری از استارتاپ‌های روز سوم مشکلاتی ساختاری نظیر تهیه‌‌نکردن مسیر حرکت واقع‌گرایانه و شناسایی اشتباه بازار هدف و... داشتند که داوران نیز بارها به این موضوعات اشاره کردند.

گزارش استارتاپ‌های روز سوم الکام استارز به‌شرح زیر است:

تریت‌اپ

تریت‌اپ شبکه‌ای اجتماعی برای متخصصان علوم پزشکی است. دانشجویانی که سال‌ها درس‌های مختلفی مطالعه می‌کنند و درنهایت به طرح می‌روند، ممکن است حین گذراندن طرح خود با مشکلاتی رو‌به‌رو شوند که قبلا آن را تجربه نکرده‌اند؛ بنابراین، باید با استاد خود تماس بگیرند و از او راهنمایی بخواهند. تکراری‌بودن بسیاری از سؤال‌ها و دردسترس‌نبودن لحظه‌ای استاد، خجالت‌کشیدن دانشجو از استاد و... موانعی است که بر سر این راه وجود دارد. تریت‌اپ برای حل این مشکل به‌میدان آمده است. مدیرمحصول این برنامه معتقد است دانشجویان حوزه‌ی پزشکی از دنیای دیجیتال عقب هستند و تعاملات بین‌رشته‌ای وجود ندارد و اکثر دانشجویان همواره تجربه‌گرا هستند. با گسترش تریت‌اپ میان دانشجویان و ایجاد شبکه‌ی جامع ارتباطی میان دانشجویان و فارغ‌التحصیلان و استادان بسیاری از این مشکلات برطرف خواهد شد.

نهانه


نهانه پلتفرم آنلاین سرگرمی است. احتمالا با اتاق‌های فرار آشنا هستید. نهانه نسخه‌ی آنلاین این مدل سرگرمی است که با ایجاد معماهای مختلف درون برنامه ذهن کاربر را درگیر حل‌کردن آن می‌کند. همچنین، این استارتاپ در نظر دارد ازطریق اپلیکیشن نهانه علاوه‌بر سرگرم‌کردن کاربر، فرهنگ ورزش و پیاده‌روی و آشنایی با نقاط تاریخی را میان کاربران خود جا بیندازد.

اسپانسر

یکی از مشکلاتی که بسیاری از سرمایه‌گذاران با آن روبه‌رو هستند، ناآشنایی با استارتاپ‌ها و پیش‌بینی از میزان بازدهی آن‌ها است. اسپانسر پلتفرم ارزش‌گذاری استارتاپ و فروش سهام و جذب سرمایه است. مدیرمحصول این استارتاپ معتقد است اسپانسر توانایی ارائه‌ی دقیق‌ترین گزارش از وضعیت فعلی هر استارتاپ را دارد و می‌تواند به دستیار کاربردی برای سرمایه‌گذاران تبدیل شود.

جزوه ننویس

جزوه ننویس با هدف تبدیل‌شدن به اپ‌استور ایرانی وارد میدان شده است که درون آن اپلیکیشن‌های مختلفی وجود دارد. به‌گفته‌ی مدیرمحصول این برنامه، هدف آن‌ها تبدیل به کافه‌بازاری دیگر است. تمرکز فعلی استارتاپ جزوه ننویس بر حوزه‌ی دانشگاهی است و تاکنون ۳۰ درس را به شکل اپلیکیشن درآورده‌اند. منبع اصلی آن‌ها برای تبدیل درس‌ها به جزوه، نمونه سوالات کنکور‌های سال قبل و جزوات سراسر کشور است.

راورو

راورو جامعه‌ای از افراد متخصص درزمینه‌ی هک و شناسایی باگ‌های امنیتی سایت است. روند کاری این استارتاپ بدین‌شکل است که باگ‌های سایت‌های مختلف را پیدا و آن را برطرف می‌کند و درنهایت، تنها هزینه‌ی باگ را از سایت مذکور دریافت می‌کند. گسترش این استارتاپ می‌تواند کمک شایانی به جامعه‌ی هکرهای ایران باشد که غالبا با بی‌توجهی و بی‌مهری‌ مواجه‌اند.

کانگورو

کانگورو پلتفرم تربیت آنلاین کودک است. این اپلیکیشن فعالیت کودک هنگام کار با گوشی را زیر ذره‌بین قرار می‌دهد و درعین‌حال، به‌عنوان ریموت کنترل برای والدین عمل می‌کند. به‌وسیله‌ی این اپلیکیشن، والدین می‌توانند بسیاری از برنامه‌ها را برای کودک خود قفل یا برای استفاده از آن زمان تعیین کنند. هنگامی‌که زمان تعیین‌شده به‌اتمام برسد، این برنامه به کودک اطلاع می‌دهد. حال اگر کودک از این فرمان سرپیچی کند، برای کودک تنبیه‌هایی در نظر می‌گیرد؛ مثلا برنامه را دو ساعت قفل می‌کند؛ بدین‌ترتیب، به‌نوعی تربیت و جهت‌دهی ذهن کودک انجام می‌گیرد.

کلوپ هوشمند 

کلوپ هوشمند افزونه‌ای است که روی صندوق‌های فروش نصب می‌شود. این افزونه می‌تواند اطلاعات مشتریان را سامان‌دهی و داده‌های مشتری را تحلیل کند. این استارتاپ تاکنون ۱۴۲ نقطه را به سیستم ارزیابی هوشمند خود افزوده است. مدیرمحصول این استارتاپ معتقد است قراردادن این افزونه بر صندوق‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مال‌ها و رستوران‌های بزرگ، کمک شایانی به افزایش درآمد و درعین‌حال ایجاد باشگاه وفاداری می‌کند. 

ورزمان

ورزمان پلتفرم ارائه‌ی خدمات ماساژ در منزل است. برای افرادی که دغدغه‌ی ماساژ دارند و به‌دنبال استفاده از این خدمت هستند، نیافتن مراکز معتبر و دوربودن مراکز و در‌عین‌حال قیمت نجومی این مراکز، همواره مشکلی اساسی بوده است. درمقابل، بسیاری از افرادی که در این زمینه تحصیل کرده‌اند، بیکار هستند و کار مناسب پیدا نکرده‌اند. ورزمان به‌دنبال آن است که با کاهش قیمت و ارائه‌ی خدمت در منزل، افراد بیشتری را به‌سمت ماساژ ترغیب کند و شغل‌های بیشتری نیز برای فارغ‌التحصیلان این رشته فراهم آورد. 

میوه‌باکس

میوه‌باکس فروشگاهی اینترنتی درزمینه‌ی میوه‌ی خُردشده است. هنگام برگزاری مراسم مهمانی یا ترحیم یا حتی جلسه‌ی دفاع دانشگاه، شما آن‌قدر دغدغه‌های مختلف در ذهن دارید که احتمالا فرصت کافی برای خرید و آماده کردن و برش ضیافتی میوه ندارید. میوه‌باکس این مشکل شما را حل می‌کند. این استارتاپ بسته‌های مخصوصی برای انواع مراسم مختلف طراحی کرده است و در دسته‌بندی‌های مختلف محصولات خود را عرضه می‌کند. 

کیوآرگرافی

مشکلات موجود در حوزه‌ی چاپ و گران‌بودن کاغذ از جمله مسائلی است که شرکت‌ها یا صاحبان کسب‌و‌کار را برای تولید کارت ویزیت یا تراکت تبلیغاتی دچار مشکل کرده است. کیوآرگرافی برای حل این مشکل وارد این میدان شده است. به‌وسیله‌ی بارکدی که این نرم‌افزار برای شما ایجاد می‌کند، می‌توانید انواع محتوای چندرسانه‌ای را قرار دهید و اطلاعات نامحدودی را روی فقط یک بارکد بارگذاری کنید. بنابراین، به‌جای پخش تراکت‌های متعدد و کارت ویزیت‌هایی که اطلاعات ناقصی را نمایش می‌دهند، کافی است آن بارکد را پخش کنید.

توانیتو

استارتاپ توانیتو پلتفرمی برای خدمت‌رسانی به معلولان و افراد ناتوان است. بنیان‌گذار این مجموعه، وحید رجبلو، خود سال‌ها درگیر این مشکل بوده است و در نظر دارد سرویس مناسبی برای هم‌نوعان خود ایجاد کند. توانیتو در‌عین‌حال فروشگاهی برای معلولان است و لوازم موردنیاز آن‌ها را برای فروش قرار می‌دهد. همچنین، این پلتفرم سرویس‌های مختلفی نظیر پزشکی و توان‌بخشی و گردشگری را به معلولان ارائه می‌کند. استارتاپ توانیتو قصد دارد چشم‌های جامعه را روی معلولان بگشاید و توجه‌شان را به آنان جلب کند.

عرش‌ادز

دیدن تبلیغات نامناسب و نامربوط مسئله‌ای است که همیشه عذابی برای بازدیدکنندگان محسوب می‌شود. عرش‌ادز راهکار جدیدی برای حل این مشکل ارائه کرده است. این استارتاپ بازدیدکنندگان هر صفحه را هوشمندانه تحلیل می‌کند و با ذائقه‌سنجی مخاطب، درنهایت مناسب‌ترین تبلیغ ممکن را برای کاربر پخش می‌کند. تمرکز فعلی این استارتاپ روی اینستاگرام است و در نظر دارد در آینده، بازارهای خارجی  را هدف قرار بدهد.

ایسمینار

مشکلات رفت‌و‌آمد و ترافیک و هزینه‌ی ایاب‌و‌ذهاب ازجمله مسائلی است که سمینارهای اینترنتی یا به‌اصطلاح وبینارها را گسترش داده است. ایسمینار نیز در همین زمینه قدم برداشته است و سعی می‌کند با هزینه‌ی کمتری در مقایسه با رقبای قدرتمند رویدادها را به بهترین شکل در پلتفرم اینترنتی نمایش دهد. ایسمینار علاوه‌بر برگزاری کنفرانس‌های اینترنتی، درزمینه‌ی پوشش رویدادها نیز می‌تواند گام مؤثری بردارد.

بدین‌ترتیب، سومین روز از رویداد الکام پیچ به‌پایان رسید. گزارش‌های روز آینده را نیز از طریق زومیت دنبال و برای اطلاع از دیگر اخبار بیست‌و‌پنجمین نمایشگاه الکامپ، به صفحه‌ی ویژه این نمایشگاه مراجعه کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۲
مدیر سامانه

الکامپ

سمینار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی