سامانه

مرکز ارائه خدمات اینترنتی

سامانه

مرکز ارائه خدمات اینترنتی

در این سایت معرفی کلیه خدمات اینترنتی از جمله معرفی کسب و کارها و درج تبلیغات و موارد مشابه انجام می گردد. در صورت تمایل با مدیریت جهت درج آگهی تماس بگیرید.

۴ مطلب در آبان ۱۴۰۳ ثبت شده است


این ماده ای است که از زمان های قدیم مورد استفاده بشر بوده است تا اینکه شواهدی دال بر استفاده از آن در زمان های قدیم توسط انسان برای ساخت اجاق ها یافت شد. در ایران باستان از این ماده برای ساختن و اتصال چوب و سنگ نیز استفاده می شد.

همانطور که به انواع آن اشاره می کنیم، می توان به روش های مختلفی به آن دسترسی پیدا کرد. در واقع هنگام خرید آهک باید نوع آهک را با توجه به کاربرد مورد نظر آن مشخص کرد. با ما همراه باشید تا در مورد آن بیشتر بدانید.

انواع

اولا

در واقع این ماده که آهک زنده نام دارد از گرمای شدید به دست می آید و در طبیعت وجود ندارد.

لیموی مرده

با افزودن آب به نوع زنده و ایجاد واکنش شیمیایی، نوع مرده به دست می آید که واکنش پذیری بسیار کمتری دارد.

هیدراته شده

فرم هیدراته با افزودن آب به فرم مرده به دست می آید که به دلیل خاصیت قلیایی آن برای تنظیم pH در صنایع استفاده می شود.

آبی

نوع آبی آن از کلسینه کردن آلومینا و سیلیس به دست می آید که به آرامی گل می دهد و تغییر حجم نمی دهد.
قیمت آهک هیدراته اصفهان را از کارخانه آهک در اصفهان بپرسید.
سنگ آهک دولومیت

دولومیت حاوی 50 درصد کلسیم و 40 درصد منیزیم است که به آن منیزیم نیز می گویند.

نیمه آبی

نیمه آبی حاوی 15 تا 25 درصد خاک رس است و ماندگاری بیشتری نسبت به رنگ زنده دارد. رشد آن کند است و ممکن است افزایش اندازه لازم نباشد.

طرز تهیه انواع لیمو

آهک چیست و چه کاربردی دارد؟

در بالا به انواع این ماده اشاره کردیم که نوع زنده یا غیر گلدار آن به صورت اکسید کلسیم می باشد. اگر نوع زنده با آب تماس پیدا کند، واکنش حرارتی را شاهد خواهیم بود. در این تماس آهک زنده آب را جذب کرده و حجم آن را افزایش می دهد. در این حالت واکنش پذیری آن بسیار کاهش می یابد و به آن نوع مرده یا گل دهنده می گویند. از آن به بعد با در نظر گرفتن واکنش پذیری بسیار کم آهک له شده با آب، اگر آب به آن اضافه شود، می توان محلولی شفاف به دست آورد که در واقع محلول اشباع شده هیدروکسید کلسیم در آب است. این محلول آهک هیدراته نامیده می شود و در بخش زیادی از صنایع شیمیایی قابل استفاده است.

بسته به اینکه در چه مواد معدنی شیمیایی دیگری مخلوط شده باشد، نام و کاربرد آن متفاوت خواهد بود. مثلاً اگر مخلوط آن بیش از پنج درصد اکسید منیزیم یا کربنات منیزیم داشته باشد، نوع منیزیم به دست می آید. اگر درصد منیزیم از مقدار معینی بیشتر شود (حدود چهل درصد) به صورت دولومیت به دست می آید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۰۳ ، ۰۶:۵۲
مدیر سامانه


در دنیای امروزی پر از فناوری و دسترسی به اطلاعات، حفاظت از اطلاعات حساس و کنترل دسترسی به آن مهم است. کنترل دسترسی فرآیند محدود کردن دسترسی فیزیکی و منطقی به افراد، دستگاه‌ها و منابع با استفاده از فناوری‌ها و روش‌های مختلف است. در این مقاله از دیلاک به مفهوم کنترل دسترسی، اجزای آن، روش‌های تحقیق، سیستم‌های کنترل فیزیکی و منطقی، کاربردها و مزایا، چالش‌ها و راه‌حل‌ها و سایر نکات می‌پردازیم.

کنترل دسترسی چیست و چگونه استفاده می شود؟

کنترل دسترسی به انواع روش ها و رویه های اعمال شده برای اطلاعات و رویه های فیزیکی مورد استفاده برای محدود کردن و کنترل دسترسی افراد به منابع و اطلاعات اشاره دارد. هدف اصلی کنترل دسترسی این است که اطمینان حاصل شود که فقط افراد مجاز می توانند به منابع خاصی دسترسی داشته باشند و افراد غیرمجاز نتوانند به آنها دسترسی داشته باشند.

کنترل دسترسی در سازمان ها و سیستم های اطلاعاتی برای محافظت از اطلاعات حساس، جلوگیری از دسترسی های غیرمجاز، مدیریت دسترسی کاربران و افزایش امنیت استفاده می شود. با استفاده از این سیستم، سازمان ها می توانند کنترل ها و روش های خاصی را برای کنترل دسترسی افراد به منابع و اطلاعات پیاده سازی کنند.

کنترل دسترسی را می توان به دو دسته اصلی فیزیکی و منطقی تقسیم کرد:

کنترل دسترسی فیزیکی: در این دسته کنترل دسترسی، دسترسی افراد به منابع فیزیکی مانند ساختمان ها، اتاق ها، سیستم های ویژه و تجهیزات فیزیکی محدود شده است. این شامل استفاده از سیستم های قفل و کلید، کارت های هوشمند، لیزر، اثر انگشت و سایر فناوری های تشخیص بیومتریک می شود. به عنوان مثال، در یک ساختمان معمولاً استفاده از کارت های هوشمند برای ورود و خروج افراد از اتاق ها و طبقات مختلف به عنوان سیستم کنترل دسترسی فیزیکی استفاده می شود.
برای خرید اکسس کنترل کلیک کیند.
کنترل دسترسی منطقی: در این دسته کنترل دسترسی، دسترسی افراد به منابع دیجیتال و سیستم های اطلاعاتی محدود است. این شامل استفاده از نام کاربری و رمز عبور، کدهای یکبار مصرف، احراز هویت دو مرحله ای (مانند ارسال کد تأیید به تلفن همراه) و سایر روش های امنیتی است. یک مثال از کنترل دسترسی منطقی می تواند ورود به سیستم های کامپیوتری، پایگاه های داده، سیستم های کاربردی و سایر منابع دیجیتال با استفاده از نام کاربری و رمز عبور باشد.

اهمیت کنترل دسترسی چیست؟

کنترل دسترسی در سازمان ها و سیستم های اطلاعاتی بسیار مهم است. در ادامه، چند معانی کلیدی کنترل دسترسی را برای شما توضیح خواهم داد:

حفاظت از اطلاعات حساس: کنترل دسترسی برای کمک به سازمان ها برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به اطلاعات حساس خود. با تنظیم سطوح دسترسی مختلف برای کاربران، تنها افرادی که مجاز به دسترسی به اطلاعات حساس هستند می توانند به آنها دسترسی داشته باشند و از خطر ورود افراد غیرمجاز جلوگیری شود.

جلوگیری از تهدیدات داخلی: بسیاری از تهدیدات امنیتی در سازمان ها از درون سازمان سرچشمه می گیرند. کنترل دسترسی به سازمان ها کمک می کند تا از دسترسی غیرمجاز کارمندان، همکاران و سایر افراد داخلی به منابع حساس جلوگیری کنند. این امر خطر زیان مالی مرتبط با سوء استفاده، سرقت داده ها و تهدیدات داخلی را کاهش می دهد.

کنترل دسترسی کاربر: کنترل دسترسی به سازمان ها اجازه می دهد تا دسترسی کاربران به منابع را کنترل کنند. با تنظیم سطوح دسترسی مختلف برای کاربران، می توان دسترسی کاربران را به منابع مورد نیاز آنها محدود کرد و از توسعه فرآیندهای غیرضروری و بالقوه خطرناک جلوگیری کرد. در نتیجه این قدرت به بهبود کارایی و امنیت سیستم کمک می کند.

دفاع در برابر حملات امنیتی: کنترل دسترسی سیستم ها را ایمن تر می کند و از حملات امنیتی مانند نفوذهای ناشناخته، کدهای مخرب و سرقت داده ها جلوگیری می کند. با به کارگیری روش های کنترل دسترسی قوی، سازمان ها می توانند به طور موثر با حملات امنیتی مبارزه کنند و از بروز آسیب های جدی جلوگیری کنند.

رعایت استانداردها و مقررات: بسیاری از صنایع و سازمان ها باید استانداردها و مقررات امنیتی را رعایت کنند. کنترل دسترسی به سازمان ها کمک می کند تا با رعایت این استانداردها و مقررات از نقض امنیت اطلاعات و جرایم جلوگیری کنند.

به طور کلی، کنترل دسترسی به سازمان ها کمک می کند تا از جرایم امنیتی، سرقت داده ها، تهدیدات داخلی، حملات امنیتی و آسیب های احتمالی جلوگیری کنند. سازمان ها با استقرار یک سیستم مدیریت قوی می توانند امنیت سیستم ها و اطلاعات خود را ارتقا داده و از زیان های جدی و اثرات نامطلوب جلوگیری کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آبان ۰۳ ، ۲۱:۴۱
مدیر سامانه


پس از تکمیل پیش نیازها، نوبت به نوشتن متن گزارش می رسد. در این مرحله، شما در حساس ترین موقعیت برای انتشار گزارش تبلیغاتی هستید. در این مرحله باید تمام تلاش خود را بکنید تا مخاطبان خود را با خود همراه کنید. بنابراین گزارش را نباید متن ساده ای دانست که فقط برای قرار دادن در وب سایت رسانه طراحی شده است. رپورتاژ تبلیغات مانند فروشنده یا فروشنده ای است که می خواهد در فضای عمومی شلوغ تمام توجهات را به سمت شما و کسب و کارتان جلب کند تا همه به سایت شما بیایند.

برای نوشتن چنین متنی باید بدانید چه چیزی را دنبال کنید و چگونه یک فروشنده حرفه ای را به مرکز جمعیت بفرستید یا بیشترین تاثیر را برای شما داشته باشد.

قوانین رسانه ای

نقطه صفر مرزی مطالعه حقوق رسانه است. بررسی موضوعات منتشر شده در رسانه ها تحت این عنوان هم در مرحله پیش نگارش و هم در مرحله نگارش گزارش های تبلیغاتی قابل انجام است. شما می توانید تصمیم بگیرید که آن را در کجا در فرآیند گزارش قرار دهید، و این کاملا اختیاری است. اگر خواندن قبل از نوشتن به شما کمک می‌کند نکات را سریع‌تر و دقیق‌تر به خاطر بسپارید، پس قبل از نوشتن بخوانید، اما اگر خواندن قوانین مراحل قبلی به شما کمک می‌کند افکارتان را بهتر سازماندهی و سازماندهی کنید، مراحل قبلی را بخوانید.

قوانین رسانه ای دقیقاً تعیین می کند که چه تعداد کلمه در یک مقاله دارید، چه تعداد پیوند می توانید وارد کنید و چه عکس هایی باید در گزارش گنجانده شوند. پیروی از این قوانین می تواند به شما در ایجاد گزارش بهتر کمک کند.

در نظر گرفتن استانداردهای رسانه ای

پس از مطالعه قوانین رسانه ها و آشنایی با شرایط آن، باید عوامل و معیارهایی را که رسانه ها در متن خود ذکر می کنند، رعایت کنید. به عنوان مثال، قوانین رسانه بیان می کند که عناوین با سطوح بسیار (بزرگتر) قابل قبول نیستند، بنابراین باید استفاده از این کلمات را در عنوان ها کنترل کنید تا از بازگشت محتوا جلوگیری کنید. تعداد کلمات، تعداد لینک ها و نوع لینک ها در این مرحله مشخص می شود و می توانید آنها را در نظر بگیرید و محتوای خود را بر اساس آن تولید کنید. خرید رپورتاژ آگهی از سایت دستی بر ایران.

استراتژی سئو

در این مرحله باید با مدیر سئوی سایت صحبت کنید و از او بخواهید اهداف خود را به وضوح توضیح دهد. به عنوان مثال، اگر قصد دارید صفحه اصلی وب سایت خود را به کلمه کلیدی «فلانی» پیوند دهید، باید به شما اطلاع داده شود که در حال برنامه ریزی برای این کار هستید. بعد از اینکه استراتژی سئوی شما توسط یک متخصص سئو بررسی شد، برای نوشتن محتوای بهتر پیگیری کنید. علاوه بر این، بهتر است در هنگام رپورتاژ، متن خود را همانند موارد دیگر، بر اساس اصول سئو نیز بنویسید و به این فکر کنید که مطالب شما برای عموم خوانده شود نه موتورهای جستجو. . پس استفاده از کلمات کلیدی و عبارات بی معنی را کنار بگذارید و تبدیل به یک تبلیغ شوید.

ایجاد ارتباطات طبیعی

یکی از مواردی که منجر به گزارش های قوی تر و موثرتر می شود لینک بیلدینگ است. اما هر لینک بیلدینگ نمی تواند چنین رویدادی را ایجاد کند. اگر می خواهید لینک ها را در متن مورد نظر قرار دهید، باید به صورت کاملا طبیعی این کار را انجام دهید تا کاربران آن را به عنوان یک تبلیغ نبینند، بلکه لینک شما را راه حلی برای مشکل خود ببینند و با آن تعامل داشته باشند.

اصول سئو را در محتوای خود اعمال کنید

محتوایی که می خواهید به عنوان گزارش آگهی منتشر کنید باید با دستورالعمل های سئو مطابقت داشته باشد. مهم نیست که چقدر در ساخت لینک و تولید محتوا مهارت دارید، بدون سئو کار چندان خوبی برای شما نخواهد داشت. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که محتوای یکسانی را در صفحات مختلف منتشر نکنید و برای هر صفحه به محتوای متفاوت فکر کنید.

یک داستان به حساب می آید

یکی از تفاوت های کلیدی بین گزارش تبلیغات و محتوای وبلاگ در اینجا نهفته است. در محتوای وبلاگ شما فضای زیادی برای روایت کردن، بحث در مورد موضوعات فرعی مختلف، توضیح و عمق بخشیدن به موضوع و در نهایت به مشکل یا سوال از زوایای مختلف نگاه کرده و برای مخاطبانی که به خوبی می شناسید، مطالب بنویسید. ; اما هنگام نوشتن گزارش، با تعداد محدودی از کلمات سر و کار دارید و باید بتوانید تمام حروف خود را با آن تعداد تلفظ کنید. در محتوای گزارش، مخاطبان ممکن است تا به حال نام شما را نشنیده باشند و موضوعی که شما در مورد آن صحبت کرده اید برایشان کاملاً جدید باشد.

داستان سرایی به شما کمک می کند تا به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید و عموم مردم را در جریان قرار دهید. حتی این احتمال وجود دارد که کاربری که متن شما را می خواند احساس نیاز کند و مشتری شما شود. و کسب و کار به دنبال برآوردن تقاضای جدید خود است.

به عنوان مثال، کاربری در یک خبرگزاری می خواهد اخبار روز را بخواند که عنوان جالبی در مورد سرقت خودرو توجه او را جلب می کند. آیا با خواندن مقاله که یک گزارش بازاریابی است، می داند که چرا ویژگی های ایمنی ذکر شده در مقاله را برای محافظت از خودروی خود انتخاب نمی کند؟ و این جرقه ای است برای شروع فرآیند مخاطب و تبدیل آن به مشتری خوب و وفادار. بنابراین اگر محتوا به خوبی از طریق داستان سرایی دنبال شود، می تواند مخاطب را به سمت خرید سوق دهد.

ساخت شبکه

این ویژگی برای شرکت هایی که به طور مداوم گزارش می دهند و برنامه زمان بندی مشخصی برای گزارش های خود دارند بسیار مناسب است. این شرکت ها می توانند لینک سازی عالی انجام دهند. مشروط بر اینکه در گزارش دهی مورد توجه قرار گیرد.

اگر قبلاً خبری را به عنوان گزارش در یک سایت رسانه ای منتشر کرده اید، می توانید موضوع مرتبطی را برای گزارش جدید خود انتخاب کنید که می تواند به طور طبیعی به آن پیوند داده شود. سپس در نوشتن متن خود، لینک های داخلی گزارش هایی را که منتشر کرده اید ارائه دهید. با این کار، مقالات شما قدرت و اعتبار بیشتری به دست خواهند آورد، حتی اگر از طریق لینک های داخلی به مقالات دیگر پیوند داده شوند. با این حال، از آنجایی که گوگل مقاله شما را برای همان سایت معتبر می داند، گوگل آن را برای سایت شما ارزش بیشتری می داند.

صادق و ساده باشید

به محتوایی که ارسال می کنید به عنوان گزارش تصویر برند خود در یک سایت رسانه ای فکر کنید. سعی کنید تصویری که بسیاری از بینندگان شما برای اولین بار می بینند، یک دیدگاه صادقانه و واقعی از کسب و کار و فعالیت های آن باشد. در متن خود اغراق نکنید، کسب و کار و خدماتی را که ارائه می دهد تحسین نکنید، سایر رقبای خود را سرزنش نکنید، از کلمات مناسب استفاده کنید و تعهداتی را بیان کنید که واقعاً به آن وفادار هستید.

با مخاطبی که می خواهد متن شما را بخواند راحت باشید. بهتر است مشکلی که دارد را شناسایی کنید و به عنوان راه حل کسب و کار خود را ارائه دهید و اگر قرار بود مقایسه ای در متن خود انجام دهید (بهتر است این کار را نکنید و اگر قصد انجام آن را دارید آن را قرار دهید. با نمونه های خارجی مقایسه کنید.) تمام نکات مثبت و منفی خود را صادقانه بیان کنید تا مخاطب بتواند آگاهانه تصمیم بگیرد. اگر چیزی در متن خود بگویید که با خدماتی که ارائه می‌دهید مغایرت داشته باشد، اعتماد مخاطب را از بین می‌برد و مطمئناً این مورد مورد پسند هیچ تجارتی نیست.

فراخوان به اقدام

فراخوان را فراموش نکنید. مطمئن شوید که در پایان مقاله، کاربران را به مقصد بعدی خود هدایت کنید. اگر متن شما فراخوانی برای اقدام نداشته باشد، مثل این است که هیچ تاثیری از محتوای خود نمی بینید و به راحتی کاربرانی را که با محتوای شما درگیر هستند و شما را درگیر می کنند، از دست خواهید داد.

فقدان دعوت به اقدام مانند توضیح دادن ویژگی ها و مزایای یک محصول برای کسی است. اما آدرس مغازه خود را به او ندهید تا بیاید و از محصول شما استفاده کند.

رپورتاژ تبلیغات چه تاثیری بر مخاطب دارد؟

به لطف آموزش رپورتاژ تبلیغاتی که تاکنون دریافت کرده ایم، باید توانایی ایجاد محتوای مفید و کاربردی را برای مخاطبان رسانه نشان دهید و تا حدودی به این سوال که چگونه گزارش بنویسید پاسخ دهید. اگر پس از انتشار گزارش تبلیغات، همه چیز خوب پیش رفت، می توانید انتظار افزایش ترافیک ورودی را داشته باشید.

اگر متنی که منتشر کرده اید تمام نکات رپورتاژ تبلیغاتی را تا کنون برآورده می کند، مخاطبان زیادی را به سمت وب سایت خود جذب کرده اید که در این وب سایت به دنبال راه حلی برای رفع نیازها یا مشکلات خود بوده اند و از خدمات ارائه شده شما استفاده کرده اند. به تدریج، با افزایش تعداد افرادی که مقاله شما را می خوانند و به آن پاسخ می دهند، در نتایج گوگل رتبه بالاتری پیدا می کند. با ایجاد محتوای غنی و استفاده از ارزش و اعتبار سایت های رسانه ای، به راحتی می توانید در بالای نتایج گوگل ظاهر شوید و هر روز مخاطبان زیادی را به وب سایت خود جذب کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۰۳ ، ۰۷:۰۶
مدیر سامانه


از نظر ظاهری، سیستم های نظارتی در انواع مختلف مانند دامی، بلوکی، صنعتی، گنبدی، بی سیم و ... موجود می باشد که هر کدام بسته به قابلیت های خود کاربردهای متفاوتی دارند و کاربر می تواند برای مصارف مختلف از آنها استفاده کند. همچنین سیستم ها بر اساس تکنولوژی تولید و ضبط تصویر به دو دسته اصلی آنالوگ و دیجیتال تقسیم می شوند که بسته به نیاز کاربر و شرایط نصب انتخاب و مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع دوربین مداربسته

Tierkamera

دوربین بولت

دوربین مداربسته صنعتی یا دوربین مداربسته C-Mount

دوربین گنبدی

دوربین بی سیم

دوربین مداربسته 360 درجه یا Fish Eye

دوربین دوار یا Speed ​​Dome

دوربین مداربسته دید در شب یا مادون قرمز

دوربین کوچک یا مینیاتوری یا با سوراخ

دستگاه کنترل لامپ

دوربین ضد آب

سیستم گرمایش

دوربین کنترل از راه دور سیم کارت

دوربین مدار بسته مخفی

سیستم نظارت بر دام

سیستم های نظارت بر دام که دارای بدن فیزیکی هستند، رایج ترین نوع سیستم نظارت تصویری در نظر گرفته می شوند. دوربین های مدار بسته برای نظارت بر فضاهای داخلی مانند مغازه ها، ادارات، مدارس، بانک ها و سایر موسسات عمومی استفاده می شود.

سیستم مانیتورینگ پیچ

سیستم پیچ و مهره با بدنه ای به شکل استوانه، مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی مانند باران، برف، گرد و غبار و دمای سرد و گرم دارد و برای ردیابی فضاهای باز و بیرونی مانند باغ ها، حیاط ها و ... استفاده می شود. از پارکینگ ها، جاده ها و سایر راه های عمومی استفاده می شود. برخی از مدل های بولت دارای دید در شب نیز هستند.

سیستم نظارت صنعتی یا دستگاه نظارت C-Mount

سیستم صنعتی با ویژگی هایی مانند عملکرد بالا در محافظت در برابر گرما، رطوبت و ضربه. این یک انتخاب عالی برای استفاده در محیط های سخت و دشوار مانند کارخانه ها، خطوط تولید، معادن، کارخانه ها و سایر مجتمع های صنعتی است.

برای دریافت خدمات دوربین مداربسته تهران با ما تماس بگیرید.

سیستم مانیتورینگ گنبد

سیستم های نظارت گنبدی برای مکان هایی که وجود دستگاه ها حیاتی است مناسب هستند. قاب سیستم مانیتورینگ گنبدی ظاهری یکدست و مدرن به آن بخشیده و در محیط های داخلی و خارجی قابل استفاده است. سیستم های Dome دارای قابلیت دید در شب و ضبط صدا هستند و بسته به نیاز کاربر می توان از مدل های مختلف با کاربردهای مختلف استفاده کرد.

سیستم نظارت بی سیم

سیستم های نظارت بی سیم تصاویر و صدا را از طریق فرستنده های بی سیم به نقاط مختلف ارسال می کنند. سیستم‌های بی‌سیم نسبت به دستگاه‌های مانیتورینگ سیمی مزایای زیادی دارند، از جمله سهولت نصب، انعطاف‌پذیری بیشتر و هزینه‌های کمتر، اما این معایب امنیت پایین‌تر و دامنه نظارت کوتاه‌تر را دارند. از مدل های بی سیم در باغ، ویلا، منازل مسکونی و ... استفاده می شود.

دوربین مداربسته 360 درجه یا چشم ماهی

سیستم نظارت 360 درجه دوربینی است که کل محیط را در یک تصویر 360 درجه پوشش می دهد. مدل 360 درجه دارای ویژگی های زیادی مانند پوشش کل محیط است. تشخیص و هشدار خودکار حرکت و غیره دستگاه چشم ماهی به کاربران امکان کنترل و نظارت بر فضاهای داخلی و خارجی ساختمان ها، منازل مسکونی و کارخانه های صنعتی را می دهد. و انواع مکان های عمومی

سیستم کنترل گشتاور یا گنبد سرعت

دستگاه نظارت چرخشی یا Speed ​​Dome دوربینی است که 360 درجه می چرخد، 90 درجه می چرخد ​​و با زوم اپتیکال تصاویر را تار می کند. این محصولات سیستم های نظارتی حرفه ای هستند و محیط اطراف خود را کاملا پوشش می دهند. دوربین‌های Speed ​​Dome برای تشخیص حرکت، تشخیص چهره و ردیابی سوژه نیز استفاده می‌شوند و قابل نصب در فضاهای عمومی و خصوصی، پارک‌ها - دولتی، خیابان‌ها و ... هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۰۳ ، ۰۷:۰۱
مدیر سامانه