سامانه

مرکز ارائه خدمات اینترنتی

سامانه

مرکز ارائه خدمات اینترنتی

در این سایت معرفی کلیه خدمات اینترنتی از جمله معرفی کسب و کارها و درج تبلیغات و موارد مشابه انجام می گردد. در صورت تمایل با مدیریت جهت درج آگهی تماس بگیرید.


اگر از پکیج ایران رادیاتور برای سیستم گرمایش منزل خود استفاده می کنید، در مورد قطعات پکیج ایران رادیاتور چه می دانید؟

به گفته کارشناسان این حوزه، بهتر است کاربران پکیج اطلاعات کلی در مورد اجزای پکیج داشته باشند تا در صورت خرابی، بتوانند پکیج را به درستی عیب یابی و تعمیر کنند. به علاوه، هنگامی که قطعات و نحوه کار آنها را درک کردید، می توانید تا زمانی که تعمیرکار بیاید، مشکلات را برطرف کنید.

به همین دلیل امروز در وبلاگ آچارباز در مقاله ای جامع با عنوان "آشنایی با قطعات پکیج ایران رادیاتور و نحوه عملکرد آنها" شما را با قطعات پکیج ایران رادیاتور آشنا می کنیم. پس با تهران سرویس کاران همراه باشید.

پکیج رادیاتور ایرانی از چه اجزایی تشکیل شده است؟

همانطور که اشاره کردیم برای همه ما ارتباط کلی با اجزای پکیج ایران رادیاتور مهم است تا بدانیم در صورت خرابی پکیج و دسترسی نداشتن به تعمیرکار چه کنیم.

قسمت های مهم اجرای پکیج ایران رادیاتور عبارتند از:

کیت جرقه زن پکیج رادیاتور ایرانی

یکی از قطعات کیت ایران رادیاتور موجود در هر کیت کیت شمع است. برای روشن کردن چراغ رومیزی از مکانیزم احتراق استفاده می شود. نحوه عملکرد مکانیزم احتراق به این صورت است که فرمان احتراق به ترانس جرقه زنی منتقل می شود. ترانسفورماتور جرقه زنی ولتاژ احتراق مناسب را به قطعه ای به نام الکترود منتقل می کند. الکترود جرقه الکترون ها را دریافت کرده و آنها را داخل شعله می اندازد. به این ترتیب، گرمای لازم برای احتراق گاز ایجاد شده و سوخت روشن می شود.

علائم سوئیچ معیوب چیست؟

خرابی کیت احتراق با علائمی مانند موارد زیر همراه است:

چینی الکترود شکسته است.

نوک الکترود آسیب دیده است.

الکترود یک هادی چینی است.

یک نشتی الکتریکی در سیم الکترود وجود دارد.

سوکت الکترود آسیب دیده یا شکسته است.

در هر صورت، شما باید یک الکترود جدید بخرید و آن را تعویض کنید. برای تعمیر پگیج بوتان به نمایندگی تعمیرات بوتان مراجعه نمایید.

پکیج فن دار ایران رادیاتور

یکی دیگر از قطعات مهم پکیج ایرانی رادیاتور فن است. فن پکیج دود را از سیستم احتراق خارج کرده و به سوخت بهتر پکیج کمک می کند. علاوه بر این، فن پکیج با جلوگیری از افزایش بیش از حد دما در محفظه احتراق، ایمنی پکیج را افزایش داده و از آتش سوزی و خفگی ناشی از گاز دی اکسید کربن جلوگیری می کند.

پمپ آب پکیج ایران رادیاتور

یکی از قطعات اصلی پکیج ایرانی رادیاتور پمپ آب می باشد. پمپ آب وظیفه هدایت آب گرم تولید شده در داخل پمپ را بر عهده دارد. اگر پمپ آب کیف شما خراب شد، بهتر است از یک متخصص مجرب برای تعمیر کیف کمک بگیرید.

در جعبه یک دور، پمپ کیسه ای فقط گرم می شود و با باز شدن آب گرم، پمپ کار نمی کند. اما در جعبه تبدیل دوتایی، پمپ به دو صورت برای هدایت و گرم کردن آب در تبدیل اصلی و ثانویه عمل می کند.

مجموعه شیر رادیاتور سه راه ایران

شیر سه طرفه پکیج شوفاژ دیواری ایران وظیفه باز و بسته شدن جریان آب گرم و گرمایش در پکیج را بر عهده دارد. شیر سه راهه دارای یک ورودی اصلی و دو خروجی ثانویه است. ورودی اصلی شیر سه طرفه به پمپ مکنده و دو خروجی ثانویه به آب گرم و بخاری متصل می شود.

پکیج کویل دریچه گاز ایران رادیاتور

شیر گاز یکی دیگر از قطعات پکیج ایران رادیاتور می باشد. سیم پیچ پک شیر گاز برای قطع و وصل و کنترل میزان گاز ورودی به واحد استفاده می شود. شیرگاز یکی از مهم ترین قطعات پکیج ایرانی رادیاتور می باشد زیرا کوچکترین مشکلی در آن باعث نشت گاز، آتش سوزی و تلفات جانی و مالی می شود.

منبع تغذیه ترانسفورماتور خروجی و ورودی

مبدل برق بخشی از پکیج ایران رادیاتور است که روی برد نصب می شود و جریان متناوب 220 ولت شهر را به 9 ولت و 18 ولت تبدیل می کند.

فشار فن رادیاتور ایرانی

کلید فشار هوا یا سوئیچ فشار فن بخشی از پکیج رادیاتور است که عملکرد فن را کنترل می کند. فشار هوا تنها بخشی از سوئیچ است که روشن یا خاموش بودن فن را بررسی می کند. فشار تبادل هوا توسط برد در دو مرحله کنترل می شود.

فیوز محدود پکیج رادیاتور ایرانی

یکی از قطعات کیت ایران رادیاتور که روی برد هست فیوز محدود می باشد. این بخش وظیفه قطع جریان پانل در برابر هر نوع اتصال کوتاه را دارد. این قطعه قابل تعمیر نیست و در صورت خرابی باید توسط تعمیرکار کیت تعویض شود.

ماژول شیر گاز پکیج ایران رادیاتور

اصلاح شیر گاز در واقع به معنای کوتاه کردن شعله و بالا بردن مداوم آن است! وظیفه شیر برقی پکیج گاز تامین و تنظیم جریان گاز به مشعل می باشد. شیر گاز یک قسمت کنترل جریان به نام مدولاتور دارد که با برق 24 ولت کار می کند. این رگولاتور با تغییر جریان الکتریکی ارسالی از برد، مقدار جریان گاز به مشعل را تغییر می دهد.

میله یونی سنسور پکیج ایران رادیاتور

میله یون سنسور که به جمع کننده یون الکترون نیز معروف است یکی دیگر از قطعات کیت رادیاتور ایرانی است که بستگی به عملکرد صحیح کیت دارد. عملکرد میله سنسور یونی تشخیص احتراق بسته است. اگر گره یونی کیت بشکند، شعله به درستی شکل نمی گیرد و کیت متوقف می شود.

قسمت قطعات پکیج رادیاتور ایرانی

گروهی از کارشناسان پکیج های رادیاتور ایرانی را به دو دسته تقسیم کردند:

قطعات الکترونیکی پکیج رادیاتور ایران:

قطعات الکترونیکی به 3 دسته تقسیم می شوند

تابلوهایی که وظیفه مدیریت و اجرای دستورات درخواستی را بر عهده دارند در حافظه آنها ذخیره و اجرا می شوند.

قطعاتی که فقط دستورات را از برد دریافت می کنند و اغلب با جریان 110 ولت و 220 ولت تغذیه می شوند.

قسمتی که گزارش تغییرات را به تابلو می دهد و هیئت به نسبت عملکرد قسمت دستور عملیات بعدی را می دهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۶/۲۴
مدیر سامانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی