سامانه

مرکز ارائه خدمات اینترنتی

سامانه

مرکز ارائه خدمات اینترنتی

در این سایت معرفی کلیه خدمات اینترنتی از جمله معرفی کسب و کارها و درج تبلیغات و موارد مشابه انجام می گردد. در صورت تمایل با مدیریت جهت درج آگهی تماس بگیرید.

متن آهنگ سهیل رحمانی و بابی بغل خدا

عشق میکنم کنارمی انگاری ست منی

دوست دارم بازم مثل قدیم منو تو لش تو اتاقمی

واسه تو میزنم قید تونی تو میدونی واسه من عین تونی

همه جا بکن تو رومن حساب نبینم یه موقع هستی یه طوری

همه کارام میشه با تو روال بغل تو کمه واسه یه بار

همه چی حال میده روبه رام با تو حتی نبینمت تورو یه سال

اسم تو قسم اول و آخره میدونی فرق داری با همه

واسه من لازمم شدیدا بهت

با تو هم حل میشه مسئله هیچکسی نمیشه بدلت نمیخوام عزیزم

نری تو ای

همه کارام میشه با تو روال

بغل تو کمه واسه یه بار

همه چی حال میده روبه رام با تو حتی نبینمت تورو یه سال

با تو نمیاد سمتم بار منفی عشق و حال تو فاز تفریح
عین بارنی حال ردی
دوست دارم همش لازمم شی
واسه من فرقی نداره کجام
وسط بیابون یا ناکجا
همیشه خوشحالم پیش تو
چون من کنارت انگار بغل خدام

 

همه کارام میشه با تو روال

بغل تو کمه واسه یه بار

همه چی حال میده روبه رام با تو حتی نبینمت تورو یه سال

آهنگ جدید سهیل رحمانی و بابی به نام «بغل خدا»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۰۹
مدیر سامانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی