سامانه

مرکز ارائه خدمات اینترنتی

سامانه

مرکز ارائه خدمات اینترنتی

در این سایت معرفی کلیه خدمات اینترنتی از جمله معرفی کسب و کارها و درج تبلیغات و موارد مشابه انجام می گردد. در صورت تمایل با مدیریت جهت درج آگهی تماس بگیرید.

آهنگ جدید سیامک عباسی به نام تنهایی

چهارشنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۰۳:۰۰ ب.ظ

متن آهنگ تنهایی سیامک عباسی

دوباره من دوباره یه شب ساکت یه غم سنگین یه شعر غمگین رو لبامه!♫!
هنوزم که هنوزه خیلی دوست دارم تا ابد یاد تو باهامه!♫!
هنوزم تا به خودم فکر میکنم یاد تو میوفتم به همه گفتم من یعنی تو!♫!
با خودت نگفتی چی میمونه از دل من خسته من تنها من بی تو!♫!
تنهایی یعنی بشینی ببینی همه رویات میره از دست!♫!
تنهایی یعنی نفست الان نفسای یکی دیگست!♫!
تنهایی یعنی ببینی واسه دلت نمیشه دیگه کاری کرد!♫!
تنهایی یعنی جلو مردم نشه آبرو داری کرد!♫!

 

 آهنگ جدید سیامک عباسی به نام تنهایی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۱۹
مدیر سامانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی