سامانه

مرکز ارائه خدمات اینترنتی

سامانه

مرکز ارائه خدمات اینترنتی

در این سایت معرفی کلیه خدمات اینترنتی از جمله معرفی کسب و کارها و درج تبلیغات و موارد مشابه انجام می گردد. در صورت تمایل با مدیریت جهت درج آگهی تماس بگیرید.

متن آهنگ مسیح و آرش AP بیا بی تو من از این زندگی سیرم

ﺑﻴﺎ ﺑﺎزم ﺑﺬار رﻧﮕﻰ ﺑﺸﻪ دﻧﻴﺎم ﻛﻨﺎرت ﻫﻨﻮزم ﻣﻦ دﻟﻢ ﮔﻴﺮه ﭼﺸﺎم ﺧﻴﺮه ﺑﻪ راﻫﺖ
ﺑﻴﺎ ﺗﺎ دل ﻧﻤﺮده ﺑﺎز ﺑﺎزم ﻳﺎدم ﺑﺪه ﭘﺮواز ﺑﻴﺎ ﺗﺎ دﻟﺨﻮﺷﻴﻢ ﺑﺎزم ﻛﻨﺎر ﺗﻮ ﺑﺸﻪ آﻏﺎز ﺑﺸﻪ آﻏﺎز
ﺑﻴﺎ ﺑﻰ ﺗﻮ ﻣﻦ از اﻳﻦ زﻧﺪﮔﻰ ﺳﻴﺮم ﻧﻤﻴﺪوﻧﻰ دارم اﻳﻦ ﮔﻮﺷﻪ ﻣﻴﻤﻴﺮم
ﺑﻴﺎ ﻳﺎدم ﺑﺪه ﭘﺮوازو ﺑﺎ دﺳﺘﺎت دﻟﻢ ﺑﺎ رﻓﺘﻨﺖ دﻧﻴﺎﺷﻮ از دﺳﺖ داد
ﺑﻴﺎ ﺑﻰ ﺗﻮ ﻣﻦ از اﻳﻦ زﻧﺪﮔﻰ ﺳﻴﺮم ﻧﻤﻴﺪوﻧﻰ دارم اﻳﻦ ﮔﻮﺷﻪ ﻣﻴﻤﻴﺮم
ﺑﻴﺎ ﻳﺎدم ﺑﺪه ﭘﺮوازو ﺑﺎ دﺳﺘﺎت دﻟﻢ ﺑﺎ رﻓﺘﻨﺖ دﻧﻴﺎﺷﻮ از دﺳﺖ داد
ﺑﻴﺎ ﺑﺎزم ﺑﺬار ﺑﺎ ﻫﻢ ﺑﻤﻮﻧﻴﻢ ﻣﺎ ﻫﻤﻴﺸﻪ دﻟﻢ ﭘﻴﺸﻪ ﺗﻮ ﺑﺪ ﮔﻴﺮه ﻣﻴﮕﻪ ﺑﻰ ﺗﻮ ﻧﻤﻴﺸﻪ
ﺑﻴﺎ ﺗﺎ دل ﻧﻤﺮده ﺑﺎز ﺑﺎزم ﻳﺎدم ﺑﺪه ﭘﺮواز ﺑﻴﺎ ﺗﺎ دﻟﺨﻮﺷﻴﻢ ﺑﺎزم ﻛﻨﺎر ﺗﻮ ﺑﺸﻪ آﻏﺎز ﺑﺸﻪ آﻏﺎز
ﺑﻴﺎ ﺑﻰ ﺗﻮ ﻣﻦ از اﻳﻦ زﻧﺪﮔﻰ ﺳﻴﺮم ﻧﻤﻴﺪوﻧﻰ دارم اﻳﻦ ﮔﻮﺷﻪ ﻣﻴﻤﻴﺮم
ﺑﻴﺎ ﻳﺎدم ﺑﺪه ﭘﺮوازو ﺑﺎ دﺳﺘﺎت دﻟﻢ ﺑﺎ رﻓﺘﻨﺖ دﻧﻴﺎﺷﻮ از دﺳﺖ داد
ﺑﻴﺎ ﺑﻰ ﺗﻮ ﻣﻦ از اﻳﻦ زﻧﺪﮔﻰ ﺳﻴﺮم ﻧﻤﻴﺪوﻧﻰ دارم اﻳﻦ ﮔﻮﺷﻪ ﻣﻴﻤﻴﺮم
ﺑﻴﺎ ﻳﺎدم ﺑﺪه ﭘﺮوازو ﺑﺎ دﺳﺘﺎت دﻟﻢ ﺑﺎ رﻓﺘﻨﺖ دﻧﻴﺎﺷﻮ از دﺳﺖ داد

 آهنگ جدید مسیح و آرش AP به نام بیا بی تو من از این زندگی سیرم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۳/۲۱
مدیر سامانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی