سامانه

مرکز ارائه خدمات اینترنتی

سامانه

مرکز ارائه خدمات اینترنتی

در این سایت معرفی کلیه خدمات اینترنتی از جمله معرفی کسب و کارها و درج تبلیغات و موارد مشابه انجام می گردد. در صورت تمایل با مدیریت جهت درج آگهی تماس بگیرید.

آهنگ مگه میشه از نگات دل برید و خسته شد

جمعه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۲، ۰۹:۲۱ ق.ظ

متن آهنگ اون چشات مهراد جم

مگه میشه از نگات دل برید و خسته شد تو خود عشقی و عشق کم میاره پیش تو  ♩♪/
کاش یه جوری بشه که چشم به راهت نشینم مثلا تو باشی من واسه بمیرم  ♩♪/
اون چشمات منو دیوونه کردن آخرش انقد خوبی که من دلم نمیشه باورش  ♩♪/
اون چشمات منو دیوونه کردن آخرش انقد خوبی که من دلم نمیشه باورش  ♩♪/
 

آهنگ مگه میشه از نگات دل برید و خسته شد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۲۶
مدیر سامانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی