سامانه

مرکز ارائه خدمات اینترنتی

سامانه

مرکز ارائه خدمات اینترنتی

در این سایت معرفی کلیه خدمات اینترنتی از جمله معرفی کسب و کارها و درج تبلیغات و موارد مشابه انجام می گردد. در صورت تمایل با مدیریت جهت درج آگهی تماس بگیرید.

اجاق گاز یا فر هست؟

شنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۲ ق.ظ


برای خرید یک اجاق گاز مناسب و مطمئن نیز می توانید با این سوال مواجه شوید که اجاق گاز است یا اجاق گاز؟ چه کسی  نمایندگی بوش در تهران را انتخاب می کند؟
شما بدون شک به نقش مهم و حساس اجاق گاز در آشپزخانه واقف هستید زیرا به طور مکرر و روزانه با آن ها سروکار دارید. بنابراین با دقت انتخاب کنید که نیازهای روزانه شما را برآورده کند.

به طور کلی اجاق گاز یا اجاق گاز مجهز ویژگی های منحصر به فردی دارد. شناخت نیازها و فضای موجود اولین قدم برای انتخابی سالم و مقرون به صرفه است. اگر می خواهید لوازم خانگی را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید، برای خریدی دلپذیر از محصولات سانی خان دیدن کنید.

ویژگی های اجاق گاز صفحه ای و تجهیزات

اجاق گاز تله گاز با ویژگی هایی مانند راندمان حرارتی پایین، نداشتن فر، وزن کم و فشردگی انتخاب مناسبی برای خانه های امروزی است. این سری اجاق گاز دارای عرض 50، 60 و 90 می باشد و به دلیل نصب روی قسمتی از کابینت دیگر قابل جابجایی نمی باشد.

اما اجاق گازهای توکار دارای راندمان حرارتی بالایی بوده و دارای فر می باشند بنابراین نیازی به خرید فر جداگانه نیست. این نوع اجاق گازها سنگین هستند و نیاز به فضای زیادی در آشپزخانه دارند. فرهای گازی تعبیه شده دارای عرضهای 50 و 60 و 90 می باشند که برخلاف فرهای گازی که روی کابینت نصب می شوند و قابل جابجایی نیستند، فرهای توکار قابل جابجایی هستند.

به طور کلی مهمترین ویژگی و مزیت اجاق گاز با تجهیزات، فر، کباب پز و کباب پز بودن آن است که شما را قادر می سازد تا مبلغ متفاوتی را برای قیمت آن و بیشتر بپردازید.

مقایسه اجاق گاز و مبلمان

حال می خواهیم اجاق های هیزمی را با اجاق گاز از دو جهت تعمیر و قدرت مقایسه کنیم.

تعمیر و نگهداری: تعمیر اجاق گاز آسانتر و سریعتر از اجاق گاز فوردار است و یافتن قطعات به راحتی امکان پذیر است.

استحکام: اجاق گازهای نصب شده از نظر ظاهر و سبک ساخت از استحکام و چگالی بالاتری نسبت به اجاق گاز تخت برخوردار هستند. اجاق های گازی مخصوصا نوع شیشه ای آن بیشتر مستعد شکستگی هستند.

مزایا و معایب اجاق گاز مبله

برای مقایسه درست دو نوع آشپز باید نقاط قوت و ضعف هر نوع را در نظر بگیریم تا بتوانیم عاقلانه خرید کنیم و دچار سردرگمی نشویم.

مزیت - فایده - سود - منفعت

مدل های فر مناسب افرادی است که به پخت کیک و پیتزا علاقه دارند.

2. جابجایی آن آسان و برای صاحبان خانه راحت است.

3. در مقایسه با مدل های دارای صفحه نمایش قدرت بیشتری دارد.

4. برای خانواده های پرجمعیت بهترین هستند.

معایب اجاق گاز توکار

1. فضای زیادی را اشغال می کند.

2. حمل آن به دلیل وزن دشوار است.

3. تنوع کمتری دارند و طبیعت ساده تری دارند.

مزایا و معایب اجاق گاز

هر محصول دارای مزایا و معایبی است و شایان ذکر است که محصول برای چه کسانی موثرتر است. اکنون با افشای مزایا و معایب اجاق گاز، به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کنیم.

مزایای اجاق گاز صفحه ای

1. سبک و روشن است.

2. فضای زیادی در آشپزخانه اشغال نمی کند.

3. تعمیر اجاق گاز با پانل ها راحت تر است.

4. ظاهری مدرن و شیک دارند.

مزایای اجاق گاز

1. فقط در دو نوع شیشه ای و استیل به فروش می رسند.

2. مدل های شیشه ای لبه های شکننده دارند.

3. نمی توان آنها را به خانه جدید منتقل کرد.

4. فر ندارند.

اگر تصمیم به خرید اجاق گاز دارید باید بدانید که لوازم جانبی اجاق گاز مبله بوش در دو مدل رومیزی و اجاق گاز توکار عرضه می شوند. اما مهم ترین نکته در خرید اجاق گاز دقت در انتخاب متریال آن است که در دو مدل شیشه ای و فلزی عرضه می شود.

اجاق گاز استیل بهتر است یا شیشه ای؟

برای پاسخ به این سوال باید بدانید که مدل های شیشه ای ضد ضربه، مقاوم در برابر حرارت و ظاهر شیک تری هستند. این مدل ها به سرعت کثیف می شوند اما تمیز کردن آنها بسیار آسان است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۲۹
مدیر سامانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی