سامانه

مرکز ارائه خدمات اینترنتی

سامانه

مرکز ارائه خدمات اینترنتی

در این سایت معرفی کلیه خدمات اینترنتی از جمله معرفی کسب و کارها و درج تبلیغات و موارد مشابه انجام می گردد. در صورت تمایل با مدیریت جهت درج آگهی تماس بگیرید.

انواع بوفه و ویترین در طراحی داخلی!

شنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۰۸:۱۷ ق.ظ


مبلمان: مبلمان یکی از عناصری است که در خانه های ایرانی به وفور دیده می شود. معمولاً بوفه ها و ویترین ها دارای ظروف تزئینی و ظروف مخصوص سرو هستند. نباید فراموش کرد که بهترین مکان برای استفاده و نمایش بوفه، دکور پذیرایی و غذاخوری است. در کنار سبک و نوع مبلمانی که در دکوراسیون منزل انتخاب می کنید، باید به نوع صفحه نمایشی که انتخاب می کنید نیز توجه کنید. با تجربه گروه مبلمان خانه چوب و هنر، نکات مهمی در مورد نمایشگرها، بوفه ها و کنسول ها به شما ارائه می دهیم:

بوفه و ویترین: سبک مدرن در دکوراسیون

با یک دکوراسیون جدید باید از یک نوع مبلمان و ارائه ساده و بدون تزیینات زیاد استفاده کنید. خطوط ساده و الگوهای منظم سبک مدرن. یک بوفه مدرن تنها می تواند بستری باشد برای نمایش آسان ظروف یا جواهرات شما و تمرکز بر نمایش محتویات بوفه به جای تزئینات و نمایش های بوفه.

نمایش به مد قدیمی

چوب برش آنتیک شو و تزئینات بسیاری که از خطوط منحنی ساخته شده اند، درخشش و وقار را به دکوراسیون پذیرایی و رستوران شما می بخشد. هنگام استفاده از بوفه به سبک سنتی با دکوراسیون منزل، حتماً آن را با سبک خانه خود حفظ کنید.

شما قادر خواهید بود بوفه و ویترین چوبی کوتاه تانیل چوب دکوراسیون خانه را با تجملات عالی از جمله اشیاء عتیقه و با ارزش مدیریت کنید. برخی از مواردی را که می توان در جعبه بوفه قرار داد و نمایش داد جابه جا کنید. علاوه بر این، بسته به لوازم جانبی و عناصر تزئینی در خانه خود، می توانید تصمیم بگیرید که چه عناصری در داخل بوفه و ویترین قرار می گیرند.

به گزارش گروه مبلمان چوب و هنر، اگر خانه شما به سبک کلاسیک و کمی ساده‌تر تزئین شده است، دو گزینه دارید:

استفاده از ویترین به سبک کلاسیک با کیف: در این حالت بهتر است از ظروف ساده و وسایل تزیینی با رنگ های مشابه استفاده کنید. Buffet and short wooden showcase


استفاده از ویترین سبک مدرن با بدنه ساده: در این صورت بهتر است از بشقاب ها و المان های تزئینی قدیمی و با ارزش که حتی می توانند رنگ های متفاوتی داشته باشند استفاده کنید.

نقش کنسول در چیدمان خانه

از این کنسول برای نمایش اقلام خاص و افزایش زیبایی دکوراسیون پذیرایی نیز استفاده می شود. تفاوت اصلی کنسول با ویترین و بوفه در نحوه نمایش ظروف و لوازم تزئینی است. وقتی از بوفه و ویترین تانیل چوب در دکوراسیون منزل خود استفاده می کنید، در واقع مکانی را برای نگهداری و قرار دادن ظروف و وسایل تزئینی تعریف کرده اید. وقتی دارایی های خود را نشان می دهید، آنها را نیز نگه می دارید.

اما کنسول نقش متفاوتی در نگهداری ظروف ایفا می کند. این کنسول به دلیل عدم شفافیت کابینت ها و کفپوش ها، نمی تواند ظروف را نمایش دهد، اما در عین حال مکان مناسبی برای نگهداری ظروف پذیرایی شماست. سطح ایجاد شده بر روی کنسول به شما این امکان را می دهد که برخی از عناصر تزئینی را روی آن قرار دهید و تاثیر بیشتری به دکوراسیون پذیرایی خود ببخشید.

در بسیاری از مدل های کنسول، آینه ای با قاب زیبا و کاربردی نیز گنجانده شده است و ترکیب آینه و کنسول علاوه بر زیبایی فضا، می تواند با ایجاد فضایی مشترک، فضا را بزرگتر جلوه دهد. آینه .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۶/۱۱
مدیر سامانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی