سامانه

مرکز ارائه خدمات اینترنتی

سامانه

مرکز ارائه خدمات اینترنتی

در این سایت معرفی کلیه خدمات اینترنتی از جمله معرفی کسب و کارها و درج تبلیغات و موارد مشابه انجام می گردد. در صورت تمایل با مدیریت جهت درج آگهی تماس بگیرید.

در مورد صحبت کردن

دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۰۵:۱۷ ب.ظ


تمرینات تقویت حنجره حنجره قوی و صدای قوی به معنای صدای بلند یا توانایی جیغ زدن نیست، بلکه حنجره و صدایی با پایه و قدرت بالا است که پس از برنامه ریزی و در نتیجه "نرسیدن به عقب" قدرت خود را از دست نمی دهد. " همانطور که گفته شد. . برخی از  گوینده دوبلور مرد صدای بسیار خوش آهنگ و بلندی دارند، اما پس از کمی کار از حنجره، تارهای آوازی آنها از بین می رود و به سرعت خسته می شوند و توانایی انجام فعالیت های بیشتر را از دست می دهند. برعکس، افرادی هستند که صدایی کم و نازک دارند، اما در گلویشان قوت خوبی دارند و تارهای صوتیشان به راحتی خراب نمی شود. مهم این است که یک خواننده/خطیب بتواند از ابتدا تا انتها مسئولیت یک سرویس/برنامه را بر عهده بگیرد و صلاحیت اجرای یک برنامه کامل را داشته باشد، البته این صلاحیت مستلزم داشتن سنوات خدمت و اجرا توسط فرد است که بعداً به دست می آید. بسته به برنامه و ویژگی های فردی به ساختار بدن، شکل جمجمه، اندازه قفسه سینه، اندازه بینی و حفره های دهان و غیره نیز بستگی دارد.

تنفس صحیح صدا را خوش آهنگ تر می کند. نکته دیگر کوچک بودن تارهای صوتی است. ضعیف و کوچک. از آنجایی که ورزش می تواند ماهیچه ها را تقویت کند، لازم است با کاهش قدرت عضلات گلو و حنجره، صدا را تقویت کرد. مانند بدنسازی که عضلات شانه و بازوهای خود را برای بلند کردن وزنه های سنگین به مرور زمان تقویت می کند. بنابراین تنفس صحیح باعث تقویت صدا و تقویت عضلات می شود.

تمرین تقویت صدا این است که ابتدا آرام در مکانی آرام و آرام بنشینید و عضلات را شل کنید. سپس یک نفس عمیق بکشید و حرف "الف" را از پایین به مدت طولانی بگویید و تا پایان بازدم ادامه دهید. مجدداً ریه های خود را تا حد امکان پر از هوا کنید و هنگام بازدم «الف» بگویید. این کار را به مدت پنج دقیقه به طور مداوم تکرار کنید. برای این کار وقت بگذارید و از پایین ترین حالت شروع کنید. زمانی که احساس کردید حنجره تان به خوبی گرم شده است، حرف «الف» را با لحن بالاتر با همان کیفیت اجرا کنید. قدم به قدم آن را ادامه دهید و راه خود را بالا ببرید، و کسانی که تازه کار هستند باید به خاطر داشته باشند که عجله نکنند. این کار  گوینده رادیو باید با حوصله انجام شود، زیرا بلوغ صدا و قدرت آن به تمرین در پرده های پایین بستگی دارد. بعد از این که این کار را انجام دادید و به قسمت آخر صدا روی حرف «الف» رسیدید، حنجره تان به خوبی گرم می شود و بعد از این ربع تمرین می توانید با تمام قدرت و بلندی شعر را بخوانید. شش صدای دان را بدون آسیب رساندن به حنجره بخوانید.

در این حالت به صفحه قبلی برگردید و چند دقیقه ادامه دهید یا تمرین را متوقف کنید. همچنین برای پر کردن ریه ها نباید عجله کنید. ابتدا شکم و سپس سینه را به آرامی پر کنید تا شکم و سینه کاملاً پر و پر از هوا شود. بهتر است حجاب پایین را در فضای بسته و حجاب بالا و شش درجه را در محیطی باز مانند کوه یا کویر تمرین کنید. و شما می توانید پیشرفت خود را مشاهده کنید و اگر بتوانید ورزش شیسدونگ سادا را بعد از برنامه کوهنوردی اضافه کنید، بسیار بهتر و پربارتر خواهد بود زیرا کوهنوردی ظرفیت هوایی ریه ها را افزایش می دهد. تمرینات فوق باید حداقل 2-1 ماه به طور مداوم و روزانه انجام شود تا صدا بدرخشد و "بدون خط و خش" خارج شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۱۷
مدیر سامانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی