سامانه

مرکز ارائه خدمات اینترنتی

سامانه

مرکز ارائه خدمات اینترنتی

در این سایت معرفی کلیه خدمات اینترنتی از جمله معرفی کسب و کارها و درج تبلیغات و موارد مشابه انجام می گردد. در صورت تمایل با مدیریت جهت درج آگهی تماس بگیرید.

مزایای بازنویسی محتوا

دوشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۲۷ ق.ظ


از مزایای بازنویسی محتوا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ممکن است محتوایی با سطح دانش پایین و عدم درک کافی از موضوع ایجاد کنید.

شما می توانید بدون نیاز به کنترل کامل قواعد گرامری زبان مادری خود محتوا ایجاد کنید.

به طور کلی، بازنویسی محتوا سریعتر از ایجاد محتوای منحصر به فرد است.

بازنویسی محتوا آسان‌تر از تولید محتوا است، بنابراین با این روش نویسنده محتوا می‌تواند تمرکز بیشتری بر ارتقای سطح کیفی محتوا داشته باشد.

هنگام نوشتن مطالب جدید، محتوا کامل خواهد شد.

بازنویسی و بازسازی محتوا و هر نوع تبدیل از محتوای متنی به نوع دیگری از محتوا می تواند به افزایش اثربخشی آن محتوا کمک کند.

وقت نوشتن مطالب است

بازنویسی محتوا محدود به یک بازه زمانی ثابت نیست و کاملاً به استراتژی و اهداف کسب و کار بستگی دارد. گاهی اوقات برخی از کسب و کارها به نوع محتوایی که می نویسند توجه چندانی نمی کنند و فقط برای پرجمعیت کردن وب سایت خود محتوا تولید می کنند.

در برخی از زمینه ها مانند دانش و فناوری در سایت های مرتبط با فناوری IT معمولاً محتوا ترجمه می شود و فواصل بین دو بارگذاری محتوا نسبتاً زیاد است.

یک وب سایت که وارد یک حرفه منحصر به فرد می شود نیاز به محتوای دست اول و منحصر به فرد دارد و ربطی به بازنویسی محتوا ندارد. البته برای چنین وب سایت هایی، محتوای ترجمه شده یک مزیت رقابتی بزرگ است.

نکاتی که باید هنگام بازنویسی به خاطر بسپارید

همیشه هنگام بازنویسی محتوا از همان لحن و بیان استفاده کنید. حتی هنگام بازنویسی و ویرایش محتوای قدیمی، به سبک استاندارد نوشتن پایبند باشید.

هنگام نوشتن محتوا، به یاد داشته باشید که محتوای جدید ایجاد کنید، نه کپی کنید. کپی هیچ گاه به عنوان محتوای نویسی تلقی نمی شود و جدا از اینکه نوعی سرقت سرمایه فکری یک فرد و یک وب سایت دیگر است، از نظر گوگل نیز ارزش منفی دارد و این گونه وب سایت ها برای آن شناسایی و جریمه می شوند. سیاست حفظ حریم خصوصی گوگل توجه داشته باشید که ربات های گوگل دائما در حال به روز رسانی و یافتن پست ها با تغییرات جزئی هستند.

به عنوان یک نکته دیگر، توجه داشته باشید که حتی هنگام بازنویسی محتوا، از ایده های جدید استفاده کنید:

مطالبی را بگنجانید که نتیجه مطالعات شماست.

اگر نیاز به ترجمه برخی از مطالب دارید، حتما آن را یادداشت کنید.

اگر فکر می کنید که تماشای چند دقیقه کلیپ به شما کمک می کند تا سایت متنی خود را غنی کنید، دریغ نکنید.

اگر فکر می کنید که پروژه در حال بازسازی نیاز به جابجایی، تاخیر یا به تعویق انداختن دارد، با توجه به دانش و تجربه خود اقدام کنید.

اگر محتوای بسیار جذاب و پرطرفداری دارید، می‌توانید بر اساس آن محتوای کوتاه‌تری ایجاد کنید تا اثربخشی آن در جذب مخاطب افزایش یابد. این کار علاوه بر رفع نیاز مخاطب در بهبود رتبه سایت شما نیز موثر است. در چنین مواقعی می توانید محتوایی را ایجاد و بارگذاری کنید که در قالب های دیگر بسیار جذاب باشد.
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۲/۲۴
مدیر سامانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی