سامانه

مرکز ارائه خدمات اینترنتی

سامانه

مرکز ارائه خدمات اینترنتی

در این سایت معرفی کلیه خدمات اینترنتی از جمله معرفی کسب و کارها و درج تبلیغات و موارد مشابه انجام می گردد. در صورت تمایل با مدیریت جهت درج آگهی تماس بگیرید.

کارتریج لیزری

پنجشنبه, ۷ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۳۵ ق.ظ


اگر بخواهیم تعریف روشنی از کارتریج لیزری رنگی داشته باشیم، باید بگوییم: «کارتریج لیزری کارتریجی است که حاوی تونر یکی از چهار رنگ اصلی مورد نیاز برای چاپ یعنی زرد، قرمز، آبی یا سیاه است. . .

نکات مهم هنگام خرید کارتریج لیزری رنگی

حال اگر در حال انتخاب و خرید کارتریج لیزری رنگی آوافرهنگ با قیمت و امکانات مناسب و همچنین کیفیت مناسب هستید، باید نکاتی را بدانید که در ادامه به آنها توضیح خواهیم داد.

انتخاب کارتریج رنگ مناسب

ابتدا باید بدانید که کدام یک از کارتریج های تونر استفاده شده است. در واقع تنها یکی از چهار رنگ موجود در زمان چاپ ممکن است ضعیف شده یا کاملا از بین برود که در این صورت ثبت این رنگ ضروری است. همچنین اگر تمایلی به خرید کارتن ندارید و بدنتان سالم است می توانید آن را پرداخت کنید و یا پرداخت آن را به دلالان ما بسپارید.

هنگامی که کارتریج های چاپگر خود را بررسی کردید و متوجه شدید که به کدام کارتریج جوهر نیاز دارید، وقت آن است که به اعداد و علائم روی محصول توجه کنید و آنچه را که می خواهید پیدا کنید. به عنوان مثال، نام کارتریج لیزری رنگی اچ پی از یک عدد سه رقمی و به دنبال آن حرف A، "مثلا کارتریج HP 650A" تشکیل شده است. علاوه بر این، برای سهولت خرید، می توانید شماره نمایش داده شده روی محصول را جستجو کنید یا با کلیک بر روی نام برند، محصولات نمایش داده شده را از نوار خرید یا نوار کناری صفحه فیلتر کنید. کارتریج جوهر مورد نظر خود را سریعتر پیدا کنید.

کارتریج را از دسته کیفیت انتخاب کنید

کارتریج های لیزری رنگی عرضه شده توسط فروشگاه اینترنتی آدریم نیز مانند مشکی ها از نظر تولید دارای سه کلاس کیفی می باشد. مدل اصلی یا اورجینال ساخت برند سازنده. نوع طرح اصلی که از نظر کیفیت کاملا شبیه نوع اصلی است و در برخی مدل ها حتی از نوع اصلی کیفیت بهتری دارند و همچنین نوع طرح معمولی که کمی ضعیفتر از دو نوع اول است. از نظر کیفیت و طبیعتا ارزانتر است اما این مدل همچنان پرینت های خوبی دارد و قابلیت پر کردن تونر را دارد.

کارتریج اصلی چیست؟

کارتریج اورجینال توسط برند اصلی شرکت سازنده چاپگر تهیه و تولید می شود، این رده کیفی ساخت محصول کیفیت بسیار خوبی دارد و پیروی از آن هزینه زیادی را در دستان شما باقی می گذارد. قیمت این محصولات به دلیل واردات دلاری بسیار بالاست و فقط مناسب شرکت های بسیار بزرگ با کار حساس می باشد.

طراحی اصلی کارتریج چیست؟

از نظر ظاهری کارتریج طرح اصلی بسیار شبیه به اصل و در عین حال بسیار با کیفیت است. به لطف استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا، این دسته از محصولات با کیفیت دارای ویژگی های عملکردی بالایی هستند و می توانند چندین بار دوباره پر شوند. علاوه بر این تونرها و اجزای این محصول در برخی مدل ها حتی از نمونه های اصلی بهتر است.

کارتریج طرح معمولی چیست؟

طراحی استاندارد این محصولات 100% با پرینترهای شما سازگار بوده و علاوه بر کارایی بالا و امکان استفاده مجدد پس از شارژ، کیفیت قابل قبولی را در هنگام چاپ از خود نشان می دهند. تونرهای استفاده شده در تولید این کارتریج ها مشابه نوع اصلی بوده و تنها دلیل کاهش قیمت آنها استفاده از مواد ارزان قیمت در ساخت خود مخزن پودر و لوازم جانبی مورد استفاده می باشد.

کارتریج لیزری چه رنگی بخرم؟

توصیه ما این است که کارتریج طراحی لیزری به ویژه کارتریج های پایه را انتخاب کنید. با این حال، اگر می خواهید محصولی ارزان قیمت برای کاهش هزینه چاپ روی صفحه داشته باشید، می توانید از مدل های طراحی کارتریج لیزری رنگی استاندارد استفاده کنید.

تفاوت کارتریج لیزری رنگی با انواع سیاه و سفید چیست؟

انواع مختلف کارتریج hp لیزری رنگی از نظر عملکرد و ساختار کلی هیچ تفاوتی با کارتریج تونر مشکی ندارند. البته اگر قصد خرید کارتریج لیزری رنگی طرح دار یا اصل را دارید باید بدانید که این کارتریج ها معمولا در سه رنگ مختلف در یک پرینتر لیزری رنگی با کارتریج لیزری تونر مشکی قرار می گیرند و با یکدیگر ترکیب می شوند. رنگ های دیگه هم درست کن هر کدام از این کارتریج ها با یکی از سه رنگ زرد، فیروزه ای و قرمز سرخابی پر شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۰/۰۷
مدیر سامانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی