سامانه

مرکز ارائه خدمات اینترنتی

سامانه

مرکز ارائه خدمات اینترنتی

در این سایت معرفی کلیه خدمات اینترنتی از جمله معرفی کسب و کارها و درج تبلیغات و موارد مشابه انجام می گردد. در صورت تمایل با مدیریت جهت درج آگهی تماس بگیرید.

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

با توجه به اینکه سرعت در یادگیری در آموزشگاه زبان اهمیت زیادی داره نباید از کیفیت و تاثیر گذاری یادگیری سریع لغات انگلیسی غافل شد. استدلال استاد میرزایی بر این می باشد که برای یاد دادن زبان مادری به یک نوزاد هیچگاه به او آموزش فعل و فاعل مفعول نخواهیم داد. این موضوع برای زمان هایی مثل زمان حال کامل به مراتب بیشتر به چشم می آید. یادگیری معنای دقیق این زمان ها از طریق تمرین ممکن خواهد بود. تمام مطالب این وبسایت به وسیله نویسندگان وبسایت ترجمه، تالیف یا آماده سازی شده و هرگونه کپی برداری یا استفاده تجاری از آن ممنوع است.

لزومی ندارد که حتما با کلمات شعر و یا داستان معنی داری بگویید،همین که با کلمات و معانی آن ها رابطه ی جذاب و متفاوتی برقرار کنید کمک می کند تا کلمات را به خوبی در ذهن بسپارید. انگلیسی مدرن صرف فعل ندارد و بیشتر به واسطه استفاده از فعل های کمکی و تغییر ساختار جمله عبارات و معانی پیچیده را می رساند. گذشته از اختلافات کوچک در تلفظ، نکات کوچک گرامری و انتخاب واژه های تا حدی متفاوت زبان انگلیسی در مناطق مختلف جهان به یک شکل صحبت می شود و انگلیسی زبان های جهان به سادگی میتوانند از طریق این زبان با هم ارتباط برقرار کنند.

اما اگر هدف شما این است که به سطح «تسلط به مکالمه» انگلیسی برسید باید از همان روز اول شروع به صحبت کنید. هرچقدر بیشتر خطا کنید بازخورد بیشتری دریافت خواهید کرد و قادر خواهید بود بیشتر از قبل خطاهای خود را اصلاح کنید. افعال صرف نمی شوند: در زبان انگلیسی افعال تقریبا صرف نمی شوند (در طول درس ها توضیح می دهیم که چرا گفتیم “تقریبا”!

باید محتوایی را که برای خواندن و یادگیری زبان انتخاب ‌کنید مناسب سطح شما باشد. این شیوه به صورت آموزش گام به گام مکالمه زبان انگلیسی بوده و در درس های اولیه به مکالمات بسیار کاربردی و مقدماتی پرداخته می شود . چون کسی نیست که اشتباهاتتان را اصلاح کند یا اینکه چطور می‌توانید پیشرفت کنید در حالی که نمی دانید کجای کارتان ایراد دارد؟ چرا یادگیری زبان انگلیسی و صحبت کردن با این زبان از اهمیت زیادی برخوردار است؟

نزدیک به ۲۵ درصد جمعیت ایران در حال یادگیری جدی زبان انگلیسی به‌عنوان زبان دوم هستند (طبق برآورد و تجربه خودم) که از این ۲۵ درصد تنها یک درصد نهایتا موفق می‌شوند به تسلط و صحبت کردن روان انگلیسی دست پیدا کنند که در آموزشگاه زبان ایران آکسفورد این درصد افزایش پیدا می کند. در سطح جهان نیز اوضاع به همین منوال است. میلیون‌ها نفر در سطح جهان در حال یادگیری زبان انگلیسی در مقام زبان دوم هستند و در خواندن و نوشتن انگلیسی به‌قول‌معروف گلیم خود را از آب بیرون می‌کشند اما هنگام صحبت کردن گیر می‌کنند و قادر به صحبت روان انگلیسی نیستند. کوتاه ترین راه بین دو نقطه یک خط راست است! تا به حال این جمله رو شنیده بودید؟ معنیش اینه که بهترین و کوتاه ترین راه برای رفتن از یک مکان به مکان دیگه همون راه مستقیم هست. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۹ ، ۱۶:۱۳
مدیر سامانه