سامانه

مرکز ارائه خدمات اینترنتی

سامانه

مرکز ارائه خدمات اینترنتی

در این سایت معرفی کلیه خدمات اینترنتی از جمله معرفی کسب و کارها و درج تبلیغات و موارد مشابه انجام می گردد. در صورت تمایل با مدیریت جهت درج آگهی تماس بگیرید.

آبپاش مخفی و کنترل کننده قابل تنظیم آن

چهارشنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۰۹:۵۴ ب.ظ


کمبود منابع طبیعی به ویژه کاهش منابع آب به یکی از بحرانی ترین و فوری ترین مشکلات جهانی تبدیل شده است. این موضوع نه تنها مورد توجه کارشناسان و رهبران جهان است، بلکه با تحقیقات انجام شده مشخص شده است که مصرف نادرست و استفاده از روش‌های آبیاری نامناسب در کشاورزی و فضای سبز از عوامل اصلی کمبود آب است. در مواجهه با این چالش، شرکت های فعال در زمینه فضای سبز و کشاورزی به دنبال راه حل های جدید و موثر برای استفاده بهینه از آب هستند. این شرکت ها پس از تلاش های فراوان اقدام به توسعه سیستم آب باران کرده اند که آبپاش هانتر یکی از دستگاه هایی است که این سیستم را پیاده سازی می کند.

سمپاش شکارچی مخفی چیست؟

آبپاش مخفی شکارچی از دو قسمت تشکیل شده است. یکی از این قسمت ها ثابت است و همیشه در خاک است تا مخفی بماند، در حالی که قسمت دیگر قابلیت جابجایی دارد و در هنگام آبیاری، این قسمت که در زیر زمین پنهان شده، به سطح خاک می آید تا آبیاری شود. این دو بخش با هم کار می کنند تا آبیاری کارآمد و بهینه را تضمین کنند.

عملکرد شکارچی آبپاش مخفی

عملکرد این گروه از آبپاش ها بر اساس روشی بسیار ساده است. این برنامه شامل دو بخش است. قسمت ثابت داخل خانه تعبیه شده و قسمت متحرک همیشه پنهان است. این قسمت متحرک با باز شدن شیر آب از خاک آبیاری خارج می شود.

پس از اتمام کار آبیاری، پس از بستن لوله آب، جریان آب قطع شده و قسمت دوار سیستم برداشته شده و با استفاده از چشمه های داخلی در زیر زمین پنهان می شود. از آنجایی که آبپاش مخفی قابل مخفی شدن است، استفاده از این نوع آبپاش زمینی تاثیر منفی بر زیبایی باغ، چمن و سایر فضاهای سبز نخواهد داشت. این سیستم علاوه بر تامین آبیاری به حفظ زیبایی و زیبایی فضای سبز کمک می کند.

مزایای استفاده از هکر هانت پنهان

استفاده از این آبپاش مزایای منحصر به فردی دارد و این ویژگی ها باعث شده تا این محصول جایگاه ویژه ای در بین مصرف کنندگان پیدا کند. برخی از ویژگی ها و مزایای این آبپاش ها عبارتند از:

آبیاری هوشمند: این سیستم بارانی گروهی فرآیند آبیاری را بهینه می کند و از فشار آب برای تضمین چشم انداز سبزتر استفاده می کند. https://mobilekomak.com/howto/%D8%A2%D8%A8%D9%BE%D8%A7%D8%B4-%D9%85%D8%AE%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%86%D8%B8%DB%8C%D9%85-%D8%A2%D9%86/

حفظ زیبایی فضاهای سبز: این آبپاش ها به صورت پنهان در زمین از دید تماشاگران پنهان بوده و تاثیر منفی بر زیبایی فضای سبز ندارند و در مواقع لزوم آبیاری انجام می شود.

راندمان بالا: طراحی و ساخت این آبپاش ها به گونه ای است که راندمان آبیاری بالایی دارند و در مصرف آب صرفه جویی می کنند.

راندمان بالا: استفاده از فناوری پیشرفته در طراحی این قطره چکان باعث بهبود راندمان آبیاری و رشد گیاه می شود.

آموزش نصب اسپرینکلر هانتر مدل مخفی

برای نصب آبپاش هانتر مدل مخفی، باید مراحل و دستورالعمل هایی را دنبال کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. در مرحله بعد، دستورالعمل هایی را که باید برای نصب اسپرینکلرهای مخفی دنبال کنید، بررسی می کنیم:

تراز کردن: ابتدا مطمئن شوید که سطح زمین کاملاً تراز است. هر گونه بی نظمی در خاک می تواند باعث اختلال در عملکرد آبپاش شود.

تعویض قسمت آب: قبل از نصب دستگاه، قسمت آب را عوض کنید تا به درستی ته نشین شود. برای این کار آبپاش را در حالت صاف قرار دهید و قسمت پلاستیکی را روی آن بغلتانید و قسمت اسپری را با دقت بچرخانید. توجه داشته باشید که مساحت آبپاش باید در اولویت و با توجه به نیاز آبیاری تنظیم شود.

ورود صحیح موقعیت: پس از تنظیم سطح آب، از صحت سطح آب مطمئن شوید. این موقعیت بهترین موقعیت برای قطعه پلاستیکی روی آبپاش است.

اخرین حرف

شرکت شکارچی یکی از پیشروترین تولید کنندگان انواع تجهیزات آبیاری در جهان است با توجه به ناکارآمدی های فراوان در سیستم های آبیاری آب باران، این شرکت تصمیم به تولید اولین آبپاش مخفی برای فضای سبز گرفت. این آبپاش ها در ابتدا فقط در زمین های گلف مورد استفاده قرار می گرفتند اما به دلیل عملکرد عالی خود توجه بسیاری را به خود جلب کردند.

اسپری شکارچی با ویژگی های منحصر به فرد ماسکینگ مشکل تجهیزات قدیمی را به طور کامل حل کرده است. در ابتدا فقط افراد خاصی به دلیل هزینه بالا از آنها استفاده می کردند، اما با گذشت زمان سمپاش هانتر به گزینه ای مقرون به صرفه و محبوب برای کشاورزان تبدیل شده است.

این آبپاش ها با سیستم های دوار یا دوار خود بیشترین بهره را از سیستم آبیاری می برند. آبپاش های شکاری با شروع آبیاری دیده می شوند و با فشار آب پشت رایزر تا ارتفاع مشخصی بالا می روند و شروع به کار می کنند. پس از پایان فرآیند آبیاری به طور خودکار به حالت اولیه خود باز می گردند. برای اطلاعات بیشتر دوره آموزشی کسب و کار آب نیرو را ببینید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۲/۱۶
مدیر سامانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی