سامانه

مرکز ارائه خدمات اینترنتی

سامانه

مرکز ارائه خدمات اینترنتی

در این سایت معرفی کلیه خدمات اینترنتی از جمله معرفی کسب و کارها و درج تبلیغات و موارد مشابه انجام می گردد. در صورت تمایل با مدیریت جهت درج آگهی تماس بگیرید.

۴ مطلب در تیر ۱۴۰۲ ثبت شده است

متن آهنگ سیامک عباسی اون منم
 

اون که در اوج صداقت با تو پاک و بى ریا بود!♫!
اون که غرق عشق پاکش از همه دنیا جدا بود!♫!
اون که چشماى نجیبش جز تو هیچکسو نمی دید!♫!
اون مى تونست رها شه ولى موند و عشقو فهمید!♫!
اون منم اون منم اون منم اون منم!♫!
اون منم اون منم اون منم اون منم!♫!
اون که ارتفاع عشقش آسمون بوسه میزد!♫!
شبا رو با خاطراتش تو خیابون پرسه میزد!♫!

فکر نمیکرد که یه روزى روزگار تنهاش بذاره!♫!
یه غم سنگین تازه رو همه غم هاش بذاره!♫!
فکر نمیکردش که شاید دل عشقش جاى دیگه ست!♫!
فکر نمیکردش که یارش توى یه دنیاى دیگه ست!♫!!♫!
اون که تو رسم رفاقت بدتر از غریبه ها بود!♫!
دل سنگ و نا رفیقش به سیاهى مبتلا بود!♫!
اون که در اوج تظاهر قلبمو نابود میکرد!♫!
دلش از دروغ سرشار، عشق وانمود میکرد!♫!
اون تویى این منم اون تویى این منم!♫!
اون تویى این منم اون تویى این منم!♫!

https://musicdel.ir/single-tracks/61181/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۰۲ ، ۱۰:۵۴
مدیر سامانه

تفاوت بین کپی و چاپ در دستگاه کپی و چاپگر

دستگاه های کپی و چاپگرها در نگاه اول بسیار شبیه به هم هستند. اما اگر با دقت بیشتری از آن استفاده کنیم، تفاوت هایی بین آنها خواهیم دید. در این مقاله سعی شده است به تفاوت دستگاه فتوکپی و پرینتر بپردازیم و عملکرد کپی و چاپ را با هم مقایسه کنیم و شباهت ها و تفاوت های مهم در استفاده از آنها را به شما اطلاع دهیم.

همانطور که دنیای اطراف ما به سمت دیجیتالی شدن پیش می رود، اسناد فیزیکی هنوز جایگاه خود را در مشاغل، مراکز آموزشی و استفاده شخصی دارند. زیرا اسناد کاغذی پرینت شده یا فتوکپی روشی اثبات شده و قابل اعتماد برای جمع آوری، ذخیره، بایگانی و انتقال اطلاعات است. مشکل این است که دوربین ها و چاپگرها هنوز نقش مهمی در ایجاد اسناد فیزیکی دارند.

دستگاه کپی

در گذشته، دستگاه های فتوکپی دستگاه های یکبار مصرف بودند. اما اکنون، آنها می توانند عملکردهای زیادی را برای کاربران خود در مدل های رومیزی یا ایستاده انجام دهند.

تفاوت در سازماندهی اسناد در دستگاه کپی و چاپگر

دستگاه فتوکپی نه تنها برای آماده سازی کارهای سنگین و تکثیر مقادیر زیادی از اسناد استفاده می شود، بلکه از ویژگی های جامع دیگری مانند مرتب سازی اسناد و صحافی خودکار نیز بهره می برد. البته بسیاری از انواع کارتون دارای ویژگی هایی مانند پانچ و گچ بری نیز هستند. اگر ترتیب و چیدمان صفحات سند برای شما مهم است و می خواهید تعداد زیادی کپی تهیه کنید، دستگاه های کپی را می توان کارآمدتر از چاپگرها در نظر گرفت.

تفاوت در هزینه کپی و چاپ

شاید چاپگرها نیز امکان چاپ بسیاری از صفحات را به شما ارائه دهند. با این حال، اگر به سرعت به کیفیت اهمیت می دهید، دستگاه های کپی گزینه ارزان تری برای شما هستند. توجه داشته باشید که دستگاه های کپی مدرن نه تنها انرژی کمتری نسبت به نسخه های قبلی خود مصرف می کنند، بلکه از مواد مصرفی کمتری (جوهر، تونر و غیره) در هر نسخه استفاده می کنند. در عین حال نیاز به نگهداری کمتری دارند.

همچنین به خاطر داشته باشید که اگر روزانه تعداد زیادی از صفحات را برای نیازهای حرفه ای و شخصی خود چاپ نمی کنید، خرید چاپگر گزینه بهتر و ارزان تری است. به خصوص اگر نیاز به اعمال تنظیمات اضافی برای چاپ داشته باشید.

تفاوت در استفاده

دستگاه کپی نیازی به اتصال به رایانه ندارد و می توانید تنها با قرار دادن آنها روی شیشه سند یا ADF (تغذیه خودکار اسناد) چندین نسخه از اسناد اصلی خود تهیه کنید. با این حال، چاپگرها باید به نحوی به رایانه شما متصل باشند و استفاده از آنها مستلزم استفاده از درایورها و نرم افزارهای مرتبط است.

تفاوت اندازه دستگاه فتوکپی و چاپگر

برخی از دستگاه های کپی فضای زیادی را اشغال می کنند و این ممکن است برای بسیاری از کاربران جذاب نباشد. اگر فضای کافی برای این دستگاه ها ندارید، می توانید دستگاه های کپی چند منظوره مدرن یا چاپگرهای کوچکتر و ظریف تر را انتخاب کنید.

 

مراجعه به مرجع:پرینت چیست؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۰۲ ، ۱۲:۴۱
مدیر سامانه


مقدمه ای بر چشم پزشکی.

اگر به حرفه سلامت و پزشکی علاقه دارید و یکی از اهدافتان ارتقای کیفیت زندگی مردم است، انتخاب حرفه چشم پزشکی می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. علاوه بر درمان شرایط پزشکی و جراحی چشم، چشم پزشک باید ویژگی ها و مهارت های دیگری نیز داشته باشد، مانند اینکه بتواند بیماران مضطرب و آشفته را با صبر و حوصله آرام کند. در واقع چشم پزشکی شاخه ای از پزشکی است که به بیماری های چشم، آناتومی و فیزیولوژی می پردازد.

چشم انسان در طول زندگی در معرض بیماری ها و حوادث مختلفی از جمله نزدیک بینی، دوربینی، کوررنگی، آب مروارید، جداشدگی شبکیه و... قرار می گیرد و آسیب می بیند. در واقع یک چشم پزشک می تواند جراحی چشم را نیز انجام دهد که به عنوان متخصص جراحی و پزشکی شناخته می شود. یک چشم پزشک خوب و ماهر باید از دانش و اطلاعات موجود در مورد بیماری های چشمی استفاده کند. و در صورت وجود ناهنجاری ها و شرایط خاص یا بیماری هایی مانند دیابت، فشار خون بالا باید برای مشاوره به متخصص یا جراح چشم مناسب مراجعه کرد.

چشم پزشکان تمام وقت کار می کنند و ممکن است پاره وقت نیز باشند. چشم پزشکان اغلب در بیمارستان ها، مراکز پزشکی یا مطب های خصوصی کار می کنند. در ادامه اطلاعات کاملی در مورد وظایف چشم پزشک، دانش و مهارت های مورد نیاز، تحصیلات مورد نیاز، فرصت های شغلی و بازار کار و درآمد ارائه شده است تا بتوانید با این حرفه آشنا شوید.

وظایف چشم پزشک

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاغل چشم پزشکی، مشاغل مهم چشم پزشکی در زیر ذکر شده است.

معاینات و معاینات دقیق چشم

عیوب را تشخیص و بررسی کنید

بررسی دقیق بیماری ها و آسیب های چشمی.

درمان بیماری ها و عیوب چشم با دارو یا جراحی

به بیمار اطمینان داده و راهنمایی های لازم را از یک متخصص به او بدهید

مهارت ها و دانش مورد نیاز این حرفه

توانایی درک علوم و ریاضیات

با مراقبت از بیماری از آن مراقبت کنید.

آشنایی با آخرین تکنیک ها و ابزارهای موجود در پزشکی

توانایی تمرکز قوی برای انجام یک کار در یک زمان داشته باشید

توانایی توضیح صحیح علائم و دستورالعمل ها برای کودکان

تحصیلات لازم برای ورود به حرفه چشم پزشک

افرادی که در رشته چشم پزشکی (یکی از تخصص های پزشکی) فارغ التحصیل شده اند می توانند وارد این حرفه شده و شروع به کار کنند. دانشجویانی که علاقه مند به تحصیل در رشته چشم پزشکی هستند ابتدا باید دوره پزشکی عمومی را بگذرانند و پس از گذراندن دوره و قبولی در آزمون دکتری فوق العاده، تحصیل در رشته چشم پزشکی را آغاز کنند.

در واقع علم بینایی دارای دو شاخه اصلی است که شامل چشم پزشکی و بینایی سنجی می شود. هر یک از این شاخه های اصلی به چندین بخش فرعی تقسیم می شوند. به عنوان مثال، رشته چشم پزشکی در مطالعات فوق تخصصی به تخصص هایی مانند جراحی پلک، فشار چشم و جراحی شبکیه تقسیم می شود.

فرصت های شغلی

بسیاری از اپتومتریست ها به طور مستقل کار می کنند. البته دیگران در کلینیک ها یا بیمارستان ها به کار گرفته می شوند. همچنین در صورت علاقه مندی به موضوعات علمی و آموزشی، چشم پزشک می تواند در مدارس و مراکز آموزش عالی تدریس کند و در عین حال تحقیقات علمی خود را انجام دهد.
 

 

هاتینا چشم پزشک

درآمد چشم پزشک به کار در مراکز بهداشتی عمومی یا خصوصی مانند بیمارستان ها و کلینیک ها بستگی دارد. علاوه بر این، تعداد عمل های انجام شده توسط چشم پزشک نقش مهمی در افزایش درآمد دارد.

در واقع اگر چشم پزشک کار خود را به خوبی و به نحو احسن انجام دهد و مهارت و حوصله لازم را برای تشخیص و درمان بیماری های چشمی داشته باشد، بدون شک مراجعین او افزایش یافته و در نتیجه درآمد بیشتری خواهند داشت. ذکر این نکته ضروری است که هر پزشک می تواند با انجام کارهای اضافی و گرفتن نمره های بالاتر حقوق خود را افزایش دهد. اطلاعات دقیق و مشخصی از میزان درآمد پزشکان متخصص چشم پزشکی در کشور در دسترس نیست، اما به طور کلی پزشکان متخصص در شاخه های مختلف پزشکی درآمد خوبی دارند.
 

نمایش بیشتر: https://payju.ir/content/لیست-پزشکان-متخصص-چشم-شیراز  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۰۲ ، ۱۱:۳۵
مدیر سامانه


آیلتس بزرگترین آزمون زبان انگلیسی در جهان است. این آزمون در تمامی کشورهای جهان معتبر است و تمامی دانشگاه ها، ادارات و حتی سازمان های مهاجرتی آن را از متقاضیان می خواهند. البته این آزمون انواع مختلفی دارد و همچنین کاربردهای متفاوتی دارد. بهتر است قبل از هر کاری این مقاله را بخوانید تا از تمام جزئیات این تست مطلع شوید. آموزشگاه آکسفورد ایران در این مقاله کامل ترین راهنمای آزمون آیلتس را به شما پیشنهاد می کند.

آزمون آیلتس چیست؟

به زبان ساده، آیلتس آزمونی است که برای کار یا سفر به کشورهای مختلف باید در آن شرکت کنید.

آیلتس چیست؟ آیلتس مخفف اصطلاحات زیر است: سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی (IELTS) مخفف International English Language Testing System می باشد. آزمون آیلتس محبوب ترین آزمون زبان انگلیسی در جهان است که سالانه بیش از 1.7 میلیون نفر در آن شرکت می کنند.

در این ویدیو تمام اطلاعاتی را که برای اینکه بدانید آیلتس چیست را در اختیار شما قرار داده ایم. از طریق این ویدئو می توانید برنامه آیلتس و قسمت های مختلف آیلتس را بدانید. حتما این ویدیو را ببینید و هر آنچه در مورد این امتحان نیاز دارید را دریافت کنید.

آیلتس توسط شورای بریتانیا، دانشگاه کمبریج و IDP استرالیا برگزار می شود. آزمون آیلتس تمامی مهارت های زبان انگلیسی را می سنجد. این مهارت های زبان انگلیسی شامل خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن به زبان انگلیسی است و برای بهبود دانش انگلیسی شما در محل کار، در حین تحصیل و مطالعه، در اوقات فراغت و همچنین در زندگی روزمره شما طراحی شده است.

کاربردهای آزمون آیلتس چیست؟

تصور کنید بتوانید در یک آزمون ورودی مورد قبول همه دانشگاه های دنیا قبول شوید. استفاده از آزمون آیلتس نیز به همین صورت است. آیلتس دو سال اعتبار دارد، یعنی مدرک پس از دو سال منقضی می شود و باید دوباره در آزمون شرکت کنید. آیلتس برای اهداف بسیاری استفاده می شود. در زیر لیستی از روش های استفاده از آزمون آیلتس آورده شده است:

مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان

مهاجرت تحصیلی در کشورهای انگلیسی زبان و غیر انگلیسی زبان

مهاجرت کاری به کشورهای مختلف

شرکت در کنفرانس های علمی مختلف

در کشورهای مختلف کار کنید

آزمون مورد نیاز دانشگاه های ایران برای اخذ مدرک دکتری

سندی که توانایی صحبت کردن به انگلیسی را با هر سازمان یا شخصی نشان می دهد
 

چند نوع آزمون آیلتس وجود دارد؟

آزمون آیلتس دارای بخش های مختلفی برای اهداف مختلف است که به آنها Sections گفته می شود. بیایید نگاهی دقیق تر به انواع مختلف آزمون آیلتس بیندازیم.

آیلتس جنرال

این نوع آیلتس برای کار است. برای کسانی که می خواهند در کشورهای انگلیسی کار یا زندگی کنند. به طور کلی، این آیلتس برای کسانی که می خواهند هدفی غیر از تحصیل داشته باشند ارزش انتخاب دارد.

آکادمی های آیلتس

آیلتس آکادمیک بهترین انتخاب برای کسانی است که قصد مهاجرت تحصیلی یا ادامه تحصیل در سطوح بالاتر تحصیلی را دارند. برای مشاهده تفاوت این دو آزمون حتما سایت آیلتس آکادمیک را مطالعه کنید.

آیلتس UKVI

این نوع جدیدتر آیلتس است که در انگلستان استفاده می شود. به طور معمول، کسانی که با ویزای ازدواج به انگلستان می روند باید این آیلتس را انتخاب کنند.

آیلتس کامپیوتری

این آیلتس از سال 2019 در مراکز مختلف داده می شود و تنها در نحوه برگزاری با آیلتس کاغذی تفاوت دارد.

مهارتهای زندگی

نوع دیگری از آزمون آیلتس، مهارت های زندگی آیلتس است. این آزمون برای کسانی است که قصد مهاجرت به انگلستان را دارند. البته این آزمون در مورد انواع مهاجرتی که به عنوان پیوستن به خانواده شناخته می شود اعمال می شود.

آزمون زندگی سه دسته است: A1، A2 و B1 و اگر فردی بخواهد برای ازدواج یا ملاقات با خانواده خود مهاجرت کند باید گواهی زندگی داشته باشد.

هزینه آزمون آیلتس چقدر است؟

در یک پاسخ ساده می توان گفت که هزینه آزمون آیلتس حدود 225 تا 240 دلار است. اما بسته به مرکز آزمون و کشوری که در آن در آزمون آیلتس شرکت می کنید ممکن است کمی متفاوت باشد به عنوان مثال، ما به شما نمرات آیلتس را برای بسیاری از کشورها در زیر می دهیم:

هزینه آیلتس در ایران 61,510,400 ریال می باشد

هزینه آیلتس در ترکیه 63550000 ریال می باشد

هزینه آزمون آیلتس در دبی 80,960,000 ریال می باشد

البته قیمت ها بسته به نرخ ارز متفاوت است و هزینه اخذ مدرک آیلتس ممکن است کمی با این مبالغ متفاوت باشد.
 

رفرنس: https://payju.ir/content/تدریس-آیلتس-در-شیراز 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ تیر ۰۲ ، ۱۱:۰۴
مدیر سامانه