سامانه

مرکز ارائه خدمات اینترنتی

سامانه

مرکز ارائه خدمات اینترنتی

در این سایت معرفی کلیه خدمات اینترنتی از جمله معرفی کسب و کارها و درج تبلیغات و موارد مشابه انجام می گردد. در صورت تمایل با مدیریت جهت درج آگهی تماس بگیرید.

۷ مطلب در مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است


برای خرید یک اجاق گاز مناسب و مطمئن نیز می توانید با این سوال مواجه شوید که اجاق گاز است یا اجاق گاز؟ چه کسی  نمایندگی بوش در تهران را انتخاب می کند؟
شما بدون شک به نقش مهم و حساس اجاق گاز در آشپزخانه واقف هستید زیرا به طور مکرر و روزانه با آن ها سروکار دارید. بنابراین با دقت انتخاب کنید که نیازهای روزانه شما را برآورده کند.

به طور کلی اجاق گاز یا اجاق گاز مجهز ویژگی های منحصر به فردی دارد. شناخت نیازها و فضای موجود اولین قدم برای انتخابی سالم و مقرون به صرفه است. اگر می خواهید لوازم خانگی را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید، برای خریدی دلپذیر از محصولات سانی خان دیدن کنید.

ویژگی های اجاق گاز صفحه ای و تجهیزات

اجاق گاز تله گاز با ویژگی هایی مانند راندمان حرارتی پایین، نداشتن فر، وزن کم و فشردگی انتخاب مناسبی برای خانه های امروزی است. این سری اجاق گاز دارای عرض 50، 60 و 90 می باشد و به دلیل نصب روی قسمتی از کابینت دیگر قابل جابجایی نمی باشد.

اما اجاق گازهای توکار دارای راندمان حرارتی بالایی بوده و دارای فر می باشند بنابراین نیازی به خرید فر جداگانه نیست. این نوع اجاق گازها سنگین هستند و نیاز به فضای زیادی در آشپزخانه دارند. فرهای گازی تعبیه شده دارای عرضهای 50 و 60 و 90 می باشند که برخلاف فرهای گازی که روی کابینت نصب می شوند و قابل جابجایی نیستند، فرهای توکار قابل جابجایی هستند.

به طور کلی مهمترین ویژگی و مزیت اجاق گاز با تجهیزات، فر، کباب پز و کباب پز بودن آن است که شما را قادر می سازد تا مبلغ متفاوتی را برای قیمت آن و بیشتر بپردازید.

مقایسه اجاق گاز و مبلمان

حال می خواهیم اجاق های هیزمی را با اجاق گاز از دو جهت تعمیر و قدرت مقایسه کنیم.

تعمیر و نگهداری: تعمیر اجاق گاز آسانتر و سریعتر از اجاق گاز فوردار است و یافتن قطعات به راحتی امکان پذیر است.

استحکام: اجاق گازهای نصب شده از نظر ظاهر و سبک ساخت از استحکام و چگالی بالاتری نسبت به اجاق گاز تخت برخوردار هستند. اجاق های گازی مخصوصا نوع شیشه ای آن بیشتر مستعد شکستگی هستند.

مزایا و معایب اجاق گاز مبله

برای مقایسه درست دو نوع آشپز باید نقاط قوت و ضعف هر نوع را در نظر بگیریم تا بتوانیم عاقلانه خرید کنیم و دچار سردرگمی نشویم.

مزیت - فایده - سود - منفعت

مدل های فر مناسب افرادی است که به پخت کیک و پیتزا علاقه دارند.

2. جابجایی آن آسان و برای صاحبان خانه راحت است.

3. در مقایسه با مدل های دارای صفحه نمایش قدرت بیشتری دارد.

4. برای خانواده های پرجمعیت بهترین هستند.

معایب اجاق گاز توکار

1. فضای زیادی را اشغال می کند.

2. حمل آن به دلیل وزن دشوار است.

3. تنوع کمتری دارند و طبیعت ساده تری دارند.

مزایا و معایب اجاق گاز

هر محصول دارای مزایا و معایبی است و شایان ذکر است که محصول برای چه کسانی موثرتر است. اکنون با افشای مزایا و معایب اجاق گاز، به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کنیم.

مزایای اجاق گاز صفحه ای

1. سبک و روشن است.

2. فضای زیادی در آشپزخانه اشغال نمی کند.

3. تعمیر اجاق گاز با پانل ها راحت تر است.

4. ظاهری مدرن و شیک دارند.

مزایای اجاق گاز

1. فقط در دو نوع شیشه ای و استیل به فروش می رسند.

2. مدل های شیشه ای لبه های شکننده دارند.

3. نمی توان آنها را به خانه جدید منتقل کرد.

4. فر ندارند.

اگر تصمیم به خرید اجاق گاز دارید باید بدانید که لوازم جانبی اجاق گاز مبله بوش در دو مدل رومیزی و اجاق گاز توکار عرضه می شوند. اما مهم ترین نکته در خرید اجاق گاز دقت در انتخاب متریال آن است که در دو مدل شیشه ای و فلزی عرضه می شود.

اجاق گاز استیل بهتر است یا شیشه ای؟

برای پاسخ به این سوال باید بدانید که مدل های شیشه ای ضد ضربه، مقاوم در برابر حرارت و ظاهر شیک تری هستند. این مدل ها به سرعت کثیف می شوند اما تمیز کردن آنها بسیار آسان است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۰۲ ، ۱۰:۲۲
مدیر سامانه


تمرینات تقویت حنجره حنجره قوی و صدای قوی به معنای صدای بلند یا توانایی جیغ زدن نیست، بلکه حنجره و صدایی با پایه و قدرت بالا است که پس از برنامه ریزی و در نتیجه "نرسیدن به عقب" قدرت خود را از دست نمی دهد. " همانطور که گفته شد. . برخی از  گوینده دوبلور مرد صدای بسیار خوش آهنگ و بلندی دارند، اما پس از کمی کار از حنجره، تارهای آوازی آنها از بین می رود و به سرعت خسته می شوند و توانایی انجام فعالیت های بیشتر را از دست می دهند. برعکس، افرادی هستند که صدایی کم و نازک دارند، اما در گلویشان قوت خوبی دارند و تارهای صوتیشان به راحتی خراب نمی شود. مهم این است که یک خواننده/خطیب بتواند از ابتدا تا انتها مسئولیت یک سرویس/برنامه را بر عهده بگیرد و صلاحیت اجرای یک برنامه کامل را داشته باشد، البته این صلاحیت مستلزم داشتن سنوات خدمت و اجرا توسط فرد است که بعداً به دست می آید. بسته به برنامه و ویژگی های فردی به ساختار بدن، شکل جمجمه، اندازه قفسه سینه، اندازه بینی و حفره های دهان و غیره نیز بستگی دارد.

تنفس صحیح صدا را خوش آهنگ تر می کند. نکته دیگر کوچک بودن تارهای صوتی است. ضعیف و کوچک. از آنجایی که ورزش می تواند ماهیچه ها را تقویت کند، لازم است با کاهش قدرت عضلات گلو و حنجره، صدا را تقویت کرد. مانند بدنسازی که عضلات شانه و بازوهای خود را برای بلند کردن وزنه های سنگین به مرور زمان تقویت می کند. بنابراین تنفس صحیح باعث تقویت صدا و تقویت عضلات می شود.

تمرین تقویت صدا این است که ابتدا آرام در مکانی آرام و آرام بنشینید و عضلات را شل کنید. سپس یک نفس عمیق بکشید و حرف "الف" را از پایین به مدت طولانی بگویید و تا پایان بازدم ادامه دهید. مجدداً ریه های خود را تا حد امکان پر از هوا کنید و هنگام بازدم «الف» بگویید. این کار را به مدت پنج دقیقه به طور مداوم تکرار کنید. برای این کار وقت بگذارید و از پایین ترین حالت شروع کنید. زمانی که احساس کردید حنجره تان به خوبی گرم شده است، حرف «الف» را با لحن بالاتر با همان کیفیت اجرا کنید. قدم به قدم آن را ادامه دهید و راه خود را بالا ببرید، و کسانی که تازه کار هستند باید به خاطر داشته باشند که عجله نکنند. این کار  گوینده رادیو باید با حوصله انجام شود، زیرا بلوغ صدا و قدرت آن به تمرین در پرده های پایین بستگی دارد. بعد از این که این کار را انجام دادید و به قسمت آخر صدا روی حرف «الف» رسیدید، حنجره تان به خوبی گرم می شود و بعد از این ربع تمرین می توانید با تمام قدرت و بلندی شعر را بخوانید. شش صدای دان را بدون آسیب رساندن به حنجره بخوانید.

در این حالت به صفحه قبلی برگردید و چند دقیقه ادامه دهید یا تمرین را متوقف کنید. همچنین برای پر کردن ریه ها نباید عجله کنید. ابتدا شکم و سپس سینه را به آرامی پر کنید تا شکم و سینه کاملاً پر و پر از هوا شود. بهتر است حجاب پایین را در فضای بسته و حجاب بالا و شش درجه را در محیطی باز مانند کوه یا کویر تمرین کنید. و شما می توانید پیشرفت خود را مشاهده کنید و اگر بتوانید ورزش شیسدونگ سادا را بعد از برنامه کوهنوردی اضافه کنید، بسیار بهتر و پربارتر خواهد بود زیرا کوهنوردی ظرفیت هوایی ریه ها را افزایش می دهد. تمرینات فوق باید حداقل 2-1 ماه به طور مداوم و روزانه انجام شود تا صدا بدرخشد و "بدون خط و خش" خارج شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۰۲ ، ۱۷:۱۷
مدیر سامانه

تفاوت چاپگرهای لیزری و جوهرافشان

آیا تا به حال خواسته اید یک چاپگر بخرید؟ چاپگرها یکی از مهمترین ابزارهایی هستند که تقریباً در هر کسب و کار و هر محیطی مورد استفاده قرار می گیرند. میزان استفاده از آنها به حدی است که گاهی اوقات می توان چندین نوع چاپگر را حتی در یک موسسه یا سازمان خاص مثلاً در انتشارات یا نشریات روزنامه و ... مشاهده کرد. مهم ترین پرینترهای موجود در بازار که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند پرینترهای لیزری و پرینترهای جوهرافشان هستند. هر کدام از این دو مزایا و معایب خود را دارند و کاربردهای خاصی دارند. مقایسه ها و بررسی های تخصصی به شما کمک می کند تا انتخاب های بهتر و هوشمندانه تری داشته باشید. در این مقاله سعی شده است تفاوت چاپگر جوهر افشان و چاپگر لیزری را به زبان ساده توضیح دهیم.

مقایسه پرینترهای لیزری و جوهرافشان

البته پرینترهای لیزری و جوهرافشان از نظر کارایی تفاوت های زیادی دارند. اگرچه این دو چاپگر وظیفه چاپ را بر عهده دارند، اما عملکرد، هزینه های نگهداری و حتی مزایا و معایب آنها متفاوت است. سوال اینجاست که چه عواملی این دو پرینتر را متمایز می کند؟ پرینترهای جوهرافشان یا لیزری چیست؟

چاپگر جوهر افشان چیست؟

چاپگرهای جوهرافشان دستگاه هایی هستند که قطرات بسیار ریز جوهر را روی کاغذ می پاشند. این نوع چاپگرها معمولا قیمت مناسبی دارند و ظاهری فشرده دارند.

از آنها می توان هم برای چاپ متون و هم برای چاپ عکس های رنگی با کیفیت بالا استفاده کرد. بسیاری از عکاسان از چاپگرهای جوهرافشان حرفه ای برای چاپ عکس های رنگی استفاده می کنند.

اما ابتدا به یاد داشته باشید که این نوع چاپگرها ممکن است قیمت مناسبی داشته باشند، اما هزینه نگهداری و خرید کارتریج آنها بالاست.

پرینتر لیزری چیست؟

پرینترهای لیزری نیز دستگاه چاپ هستند. با این تفاوت که روش چاپ کاملا متفاوتی نسبت به پرینترهای جوهرافشان دارند. در واقع این نوع چاپگر اطلاعات دریافتی از کامپیوتر یا لپ تاپ را از طریق اسکن لیزری به یک صفحه کاغذ و کارتریج خالی منتقل می کند.

پرینتر لیزری

در کارتریج های پرینتر لیزری به جای جوهر از ماده پودری به نام تونر استفاده می شود. این پودری است که روی کاغذ کشیده می شود و با استفاده از اسکن لیزری و الکتریسیته ساکن اسناد مورد نظر را روی آن چاپ می کند.

پرینترهای لیزری قیمت خرید بالاتری نسبت به پرینترهای جوهرافشان در مدل های مشابه دارند. اما در عین حال هزینه نگهداری پایین و سرعت چاپ بالایی دارند. بنابراین از نظر خریدار مقرون به صرفه تر به نظر می رسند.

از چاپگر برای چه استفاده می کنید؟

قبل از خرید چاپگر، اولین سوالی که باید از خود بپرسید این است که برای چه کاری از آن استفاده خواهید کرد. اکثر مردم ترجیح می دهند پرینترهای جوهرافشان بخرند. اما مشکل اصلی این نوع چاپگرها خشک شدن جوهر است.

اگر برای مدت طولانی از چاپگر جوهر افشان استفاده نکنید، جوهر خشک می شود و حجم آن کاهش می یابد. اگرچه پرینترهای لیزری گران تر هستند، اما به نظر می رسد برای کسانی که اغلب از چاپگر استفاده می کنند، انتخاب بهتری باشند.

پرینترهای لیزری مجهز به تونر هستند. اگر برای مدت طولانی از چاپگر لیزری خود استفاده نکنید، تونر بر خلاف جوهر خشک نمی شود.

با این حال، آنچه مهم است استفاده شما از چاپگر و نیاز شماست. اگر نیاز به استفاده منظم از چاپگر یا چاپ عکس های رنگی با وضوح بالا دارید، چاپگرهای جوهرافشان به خوبی کار می کنند. اگر از چاپگر استفاده می کنید، اما نیازی به چاپ رنگی ندارید، انتخاب چاپگر لیزری تک رنگ را فراموش نکنید.

چاپگر تک رنگ چیست؟

احتمالاً نام چاپگرهای تک رنگ را بارها شنیده اید. شاید بپرسید که آیا اینها نوع خاصی از چاپگرها هستند یا پرینترهای لیزری یا جوهرافشان محسوب می شوند؟

چاپگرهای تک رنگ پرینترهایی هستند که فقط سیاه و سفید چاپ می کنند. این چاپگرها فقط به یک کارتریج مشکی نیاز دارند.

پرینترهای تک رنگ در مدل های جوهر و لیزری در انواع مختلف موجود هستند.

چاپ رنگی چیست؟

در تقابل با چاپگرهای تک رنگ، چاپگرهای رنگی هستند. این پرینترها همراه با تونر یا جوهرهای رنگی هستند و انتخاب خوبی برای چاپ عکس و عکس هستند. مانند چاپگرهای تک رنگ، این نوع چاپگر را می توانید در مدل های جوهر افشان و لیزری تهیه کنید.

تفاوت بین پرینترهای جوهرافشان و لیزری

اگرچه چاپگرهای لیزری و جوهرافشان نیز فرآیند چاپ را انجام می دهند. با این حال، آنها نیز تفاوت هایی دارند. با دانستن این تفاوت ها، کاربران با توجه به نیاز خود یکی از این چاپگرها را انتخاب می کنند. تفاوت ها به شرح زیر است.

فناوری چاپ بر روی پرینترهای لیزری و جت

اولین تفاوتی که در مورد این دو چاپگر می توان گفت، تکنولوژی پردازش آنهاست. چاپگرهای جوهرافشان جوهر را از طریق نازل های مخصوص روی کاغذ اسپری می کنند. جوهر مایع از سوراخ میکروسکوپ عبور می کند و متن یا عکس را چاپ می کند.

اما در پرینترهای لیزری از تونر استفاده می شود که نوعی پودر است. تونر ذرات بسیار ریز دارد. این ذرات به دستگاه متصل می شوند و سپس با یک غلتک ذوب شده و به کاغذ می چسبند.

نکته مهم: بزرگترین مشکل پرینترهای جوهرافشان مربوط به فناوری چاپگرهای جوهرافشان است. برخی افراد متوجه می شوند که جوهر روی کاغذ به مدت طولانی خشک می شود و احتمال لکه شدن وجود دارد.

اما چاپگرهای جوهر افشان حرفه ای مانند پرینترهای HP و Canon مجهز به سیستم تعمیر جوهر هستند. در نتیجه از این مشکل جلوگیری می کنند.

علاوه بر این، کیفیت تولید کاغذ چاپگر مخصوص بسیار افزایش یافته است. و منجر به احتمال کمتری برای بازگشت جوهر می شود

راه حل چاپ در پرینترهای لیزری و جوهرافشان

وضوح چاپ نشان دهنده کیفیت چاپ است. این مقیاس بر حسب امتیاز در اینچ محاسبه می شود. یعنی هر چه تعداد نقاط در اینچ بیشتر باشد، کیفیت چاپ بهتر است.

 

ادامه: https://avafarhang.com/laser-printer-vs-inkjet-printer/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مهر ۰۲ ، ۱۱:۴۴
مدیر سامانه

متن آهنگ سهیل رحمانی و بابی بغل خدا

عشق میکنم کنارمی انگاری ست منی

دوست دارم بازم مثل قدیم منو تو لش تو اتاقمی

واسه تو میزنم قید تونی تو میدونی واسه من عین تونی

همه جا بکن تو رومن حساب نبینم یه موقع هستی یه طوری

همه کارام میشه با تو روال بغل تو کمه واسه یه بار

همه چی حال میده روبه رام با تو حتی نبینمت تورو یه سال

اسم تو قسم اول و آخره میدونی فرق داری با همه

واسه من لازمم شدیدا بهت

با تو هم حل میشه مسئله هیچکسی نمیشه بدلت نمیخوام عزیزم

نری تو ای

همه کارام میشه با تو روال

بغل تو کمه واسه یه بار

همه چی حال میده روبه رام با تو حتی نبینمت تورو یه سال

با تو نمیاد سمتم بار منفی عشق و حال تو فاز تفریح
عین بارنی حال ردی
دوست دارم همش لازمم شی
واسه من فرقی نداره کجام
وسط بیابون یا ناکجا
همیشه خوشحالم پیش تو
چون من کنارت انگار بغل خدام

 

همه کارام میشه با تو روال

بغل تو کمه واسه یه بار

همه چی حال میده روبه رام با تو حتی نبینمت تورو یه سال

آهنگ جدید سهیل رحمانی و بابی به نام «بغل خدا»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مهر ۰۲ ، ۰۸:۲۰
مدیر سامانه

متن آهنگ پس تو کی میفهمی عشق من عشق نبود گرشا رضایی

پس تو کی میفهمی عشق من عشق نبود!♫!

آهنگ جدید گرشا رضایی به نام پس تو کی میفهمی عشق من عشق نبود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۰۲ ، ۰۸:۰۸
مدیر سامانه

 

در بخش قبلی تلاش کردیم مزایای افزایش فالوور در اینستاگرام را بیان کنیم و در این بخش میخواهیم روشها و راههای مختلف برای افزایش تعداد فالوورها در اینستاگرام را ارائه دهیم. سعی کنید از این روشها استفاده کنید تا محتوایتان در این صفحه مهم و تأثیرگذار نمایش داده شود. به عنوان مثال شما میتوانید از قابلیت گذاشتن لینک در استوری استفاده کنید و ورودیهای ارگانیک سایتتان را به کمک اینستاگرام افزایش بدهید. موضوعاتی که در این ۱۵ مورد مطرح میشود این هست که این عوامل باعث افزایش طبیعی و سریع فالوورها میشود. اما اگه اسم فرد مد نظرتون هست باید گزینه Users رو بزنید و اونجا حالا یا به انگلیسی یا فارسی سرچ کنید . امروزه مخاطبان فقط به محتواهایی توجه میکنند که متمایز و منحصر به فرد باشد. در صورتی که میخواهید یک برند شخصی داشته باشید، سعی کنید از یک تصویر رسمی و منحصر به فرد استفاده کنید یا لوگوی مربوط به برند شخصی خود را قرار دهید. مردم همیشه دوست دارند که با پشتصحنه یا فضای واقعی کسبوکارها آشنا شوند؛ برای این کار، هیچچیز به اندازه ویدیوهای لایو نمیتواند مفید باشد. به عبارت دیگر، هرچه دنبال کنندگان خود را افزایش دهید، افراد بیشتری با خدمات شما آشنا خواهند شد و شانس بیشتری برای رساندن محتوای خود به مخاطبان خواهید داشت. اما امروز دیگر، نگاه مخاطبان تنها به رنگ و لعاب تصاویر نیست و به محتوای متنی نیز، اهمیت زیادی میدهند. بعضی از ابزارهای تجزیه و تحلیل دارای اشتراک پولی هستند ولی مدتی هم خدمات رایگان ارائه میدهند.

Burj Al Arab dubai برج العرب دبی #dubai #travel #دبی #سیاحة_العرب #burjalarab آیا امکان افزایش فالوور اینستاگرام به صورت رایگان وجود دارد؟ در استراتژی اینستاگرام مارکتینگ خود بنویسید که هدفتان از افزایش فالوور چیست. اساسیترین سوالی که باید از خودتان بپرسید این است که هدف شما از فعالیت در اینستاگرام چیست؟ اما ممکن است از خود بپرسید چرا کارینا ربات؟ سوال بپرسید- سوال بپرسید تا مخاطبان شما رغبت بیشتری برای گذاشتن کامنت زیر پستهایتان داشته باشند. مکانیسم جستجوی اینستاگرام به این صورت است که بر اساس بخش نام و نام کاربری حساب شما، جستجو میکند و کسب و کارها را به مخاطبان پیشنهاد میدهد. این کار ضمن افزایش تعامل کاربر و حضور بیشتر در پیج شما، به معرفی هرچه بهتر و کاملتر محصول یا خدمات شما نیز کمک بسزایی خواهد کرد. برای اینکه محتوای شما، اثرگذاری واقعی داشته باشد، باید نکات زیر را رعایت کنید. البته باید راهکارهای زیر را به صورت مستمر و مداوم دنبال کنید. برای مثال نقل قولی الهامبخش یا اینفوگرافیکی با ارزش توسط کابران بارها و بارها به اشتراک گذاشته میشود. یکی از دیگر از کاربردیترین روش ها برای افزایش فالوور اینستاگرام، تگ کردن افراد مرتبط در پستها یا استوریها است. یکی از مهمترین مزایای لایو اینستاگرام این است که باعث میشود سایر استوریهای شما هم در ابتدای فید برای کاربران نمایش داده شود و بهتر دیده شوند. موقعیتهایی وجود دارند که میتوانید از مخاطبان درخواست کنید دوستهای خود را زیر یکی از پستهای شما تگ کنند. افزایش فالوور اینستاگرام (instagram follower increase) یکی از مهمترین و بارزترین دغدغههای کسانی است که در این رسانه فعالیت دارند. در صورتی که از این راهکارها به درستی و آگاهانه استفاده کنید، بدون شک نتیجه خواهید گرفت و هدفتان در این رسانه اجتماعی محقق خواهد شد.

وقتی شما در پیج اینستاگرام خود، کالا یا خدماتی را به فروش میرسانید، هدفتان بالا بردن این فروش و سودآوری است. بدین صورت که در زمانی خاص، هر دو پیج، استوری یا پستی در مورد پیج دیگر منتشر کرده و به فالوورهایشان معرفی کنند. آیا استفاده از فالوورهای فیک یا روشهای متفرقه در شروع کار درست است؟ حالا برخی با چندین اکانت فرعی و یک اکانت اصلی و برخی دیگر مستقیما و تنها با یک پروفایل و آن هم اکانت اصلی خود در حال استفاده از اپ می باشند. این کار باعث میشود که بخشی از این کاربران پروفایل شما را ببینند و سپس بخشی از افرادی که پروفایل شما را میبینند تصمیم میگیرند که شما را دنبال کنند و به این صورت است که فالوورهای شما در اینستاگرام افزایش پیدا میکند. همه در دستهی فالوورهای فیک قرار میگیرند. با این کار دوستان آنها هم با پیج شما آشنا میشوند و تعداد فالوورهای شما افزایش مییابد. بعضی از مخاطبان روی بالا بودن تعداد فالوورها حساس هستند و اگر تعداد دنبال کنندگان پیجتان زیاد نباشد، به راحتی به شما اعتماد نخواهند کرد. داشتن ویژگی های بالا سبب می شود فالوورهایی که میخرید مناسب و به صرفه باشد. ربات با توجه به تنظیماتی که براش تعریف میکنید کاراش رو یک به یک به طور منظم و خودکار انجام میده و میتونه هم زمان که شما دارید با روش های دیگه به پیجتون رسیدگی میکنید به عنوان یک دستیار پیج اینستاگرام تعاملات متعدد و مدامی رو بدست بیاره و به سرعت فالور هاتون رو افزایش بده. بعضی از آنها فالوور های فیک را به جای فالوور واقعی به پیج شما اضافه می کنند و تنها نتیجه ای که دریافت می کنید فالوورهای بیشتر است در حالی که هدف اصلی شما گرفتن فالوور واقعی است.

ما هیچ توصیه ای برای افزایش پیروان کاذب نداریم. اگر امکان اضافه کردن تمام جملات در ویدیوها وجود نداشت، حداقل میتوانید مهمترین بخشها را در کپشن نیز بنویسید تا تعامل با پیج افزایش پیدا کند. این کار علاوه بر اینکه تأثیر مثبتی که ندارد، تأثیر منفی هم روی پیج شما میگذارد. خلاقانه ترین هشتگهای مبتنی بر کسب و کار و هدف شما در اینستاگرام همیشه راهی برای موفقیت بیشتر هستند. می توانید با آنها همکاری کنید، بیشتر دیده شوید و بیزینس کوچک تان را گسترش دهید. همکاری با برندها و اینفلوئنسرهایی که زمینه کاری مشترکی با آنها دارید، پیج شما را در مقابل مجموعهای از فالوورهای مرتبط قرار داده و شانس بازدید از صفحه و رشد پیج را تا حد زیادی افزایش میدهد. یکی از مزایای مهم افزایش فالوور در اینستاگرام این است که امکان همکاری در فروش برای شما فراهم میشود. در صورتی که میخواهید در اینستاگرام بازاریابی کنید، لازم است تا یکی از استراتژیها و اهداف مهم خود را افزایش تعداد فالوورها قرار دهید. شما با تمرکز کردن روی حل مشکلات مخاطبهای احتمالی و تولید محتوای ارزشمند میتوانید به تدریج شاهد افزایش تعداد فالوورها باشید. اگر بدون در نظر گرفتن ابعاد مختلف، صرفا شروع به تولید محتوا کنید، حتی در صورت افزایش فالوور اینستاگرام، مخاطبانی که ارتباطی عمیق با شما داشته باشند را نخواهید داشت. اگر شما قصد خرید فالوور از سایت دیجی فالوور را دارید، این تضمین به شما داده میشود که با مشکل ریزش فالوور مواجه نخواهید شد. برخلاف دیگر نرم افزار های جذب فالوور اینستاگرام در اینستاساز شما نیازی به دانلود و نصب هیچ نرم افزاری بر روی سیستمتان ندارید ، تمام تنظیمات و مدیریت بر روی اکانت شما از روی نرم افزار تحت وب بر روی سایت ما انجام میشود و نیازی به سخت افزار یا اینترنت قوی ندارید. لطفا لینکهای دانلود بازنگری و بررسی بشه.

در این مقاله به بررسی دلایل ریزش فالوور و معرفی راه حل های آن میپردازیم! شما به راحتی می توانید با مشاهده و بررسی لیست قیمت های فالوور یکی از پکیج ها را انتخاب نمایید و اقدام به خرید نمایید. در میان این لیست 100 نفره، چهار مدل و دو وبلاگ نویس زیبایی ایرانی نیز حضور دارند. هر چه بیشتر در این صفحه حضور داشته باشید، شانس شما برای موفقیت هم بیشتر می شود. سفارشات خرید فالوور، لایک عکس و ویدیو و و بازدید ویدیوی اینستاگرام در هر ساعتی از شبانه روز به صورت فوری و در همان لحظه ثبت سفارش انجام میشود. سکه بیشتر در مقابل فعالیت بیشتر در اپلیکیشن که منجر به افزایش لایک و فالوور، پیج هایی خواهد شد که در حال استفاده از این سرور می باشند. مجموعه دریای فالوور، همواره در حال رصد الگوهای اینستاگرام میباشد و کیفیت و ریزش طبیعی برای اکانتهای خود را تضمین میکند. ما امروز به طور کامل به مبحث خرید فالوور اینستاگرام تضمینی و بدون ریزش پرداختیم؛ امیدواریم در راستای خرید فالوور به شما کمک کافی را کرده باشید. در ابتدا پیج های مرتبط را پیدا کنید و سپس با مسئول پیج در راستای تبادل و تبلیغ وارد گفتگو شوید.

خرید تعداد زیادی دنبالکننده، هیچ منفعتی برای شما ندارد و علاوه بر هدر رفتن پول، با کاهش نرخ تعامل مخاطبان به عملکرد پیج نیز ضربه میزند. اگر میخواهید تعداد فالوورهای خود را بیشتر کنید، سعی کنید پستهای شما در صفحه اکسپلور مخاطبان بالقوه شما نمایش داده شود. اگر میخواهید پیج اینستاگرامی شخصی یا کاری یا بلاگری شما هر چه زودتر به چند میلیون برسد همین الان از خدمات نکست ممبر استفاده کنید. توصیه میشود زمانی به سراغ پرداخت هزینه و تبلیغ در صفحات دیگر بروید که ابتدا نکاتی که تا به الان گفته شده را به خوبی رعایت کنید. در غیر این صورت زمانی که صورت میگیرد. شما حتی میتوانید به صورت همزمان با افراد دیگری لایو برگزار کرده و در مورد کسبوکار یا موضوعی مرتبط با حوزه کاری خودتان صحبت کنید و این یعنی در ویدیوهای زنده، پیج شما در مقابل چشمان افراد بیشتری قرار میگیرد. همچنین میتوانید از مخاطبان خود بخواهید که محتوای شما را در پیج خود منتشر کنند. جذب فالوور در این فضا به کسب و کارها و اشخاص کمک میکند تا سریعتر شد کنند و پیام خود را به گوش آدمهای بیشتری برسانند. شاید سوال بدیهی باشد اما بسیاری از اشخاص و برندها فقط میخواهند موفق شوند! به سرعت متوجه خواهید شد که برخی از مطالب عملکرد بهتری از نظر لایک، کامنت، اشتراک و سیو نسبت به بقیه دارند. اولین برخورد کاربران اینستاگرام با صفحه شما به هویت بصری که برای صفحه در نظر گرفتید، خلاصه میشود. اولین مرحله داشتن هدف مشخصی از پیج است، بعد از آن به ترتیب ایجاد پیجی با تم، هایلایتهای استوری مناسب با موضوعاتی چون راه­های ارتباطی با ما و رضایت مراجعین و… برای درآمدزایی از این طریق، برقراری چندین شرط لازم است که اولین و شاید مهمترین آنها داشتن فالوور فعال و واقعی است. همانطور که گفتیم نظردهی و کامنت گذاشتن برای رقبایتان یکی از بهترین راهها برای هدایت کردن ترافیک به سمت پیج خودتان است.

فالوور فیک در اصطلاح به پیج هایی گفته میشود که هیچ فعالیتی در سطح اینستاگرام ندارند. به کمک این برنامه می­توانید به اطلاعاتی در خصوص میزان تعامل فالوورها با صفحه­ تان، فالوورهایی که توسط شما فالو نشده­ اند، فالوینگ هایی که شما را فالو کرده اند، کاربرانی که صفحه ی شما را بلاک کرده­اند و همچنین فالوورهای فعال و غیرفعال ­تان دسترسی پیدا کنید. همچنین یک تقویم و برنامهریزی برای منتشر کردن محتوا به شما این امکان را می دهد که قطار محتوایی شما روی ریل درستی حرکت کند. همچنین میتوانید به فیلمباز های مطرح به عنوان اینفلوئنسر نیز سفارش تبلیغات دهید. به عنوان مثال میتوانید از مخاطبان بخواهید که برای پستهای شما کامنت بگذارند و در کامنت چند تن از دوستان خود را منشن کنند. در صورتی که تعداد مخاطبان شما زیاد باشد و در بین مخاطبان خود معروف شده باشید، میتوانید محصولات و خدمات کسب و کارهای دیگر را با لینک اختصاصی خود به مخاطبان معرفی کنید و از آنها بخواهید که به آن پیج بروند و خرید کنند. با توجه به این موارد، بالا بردن تعداد فالوورها در اینستاگرام میتواند به نفع استراتژی یوتیوب مارکتینگ شما تمام شود. خرید فالوور با کیفیت بالا به معنای خرید فالوور فعال و واقعی است که تنها در صورت خرید فالوور از یک سایت و سرور امن می توان به آن دست یافت. پنل خدمات شبکه های اجتماعی فالونیکس تنها پنل ارائه دهنده فالوور و لایک و ویو رایگان به کاربران می باشد بدون هیچ گونه ضرری به کسب و کار و پیج شما.تنها با مراجعه روزانه به سایت فالوور رایگان دریافت کنید . حتی خیلی از پیج های بیزینسی با فالوورهای بالا به طور عجیبی غیرفعال شدند و دیگر نتونستند برگردند. در همین راستا، به احتمال بسیار زیاد، خرید فالوور را بعنوان ساده ترین روش افزایش فالوور شناسایی کرده و این روش را به کرات برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان پیج اینستاگرام خود استفاده کرده اید.

هر شخصی که دارای یک اکانت اینستاگرام است، تعداد زیادی پیج اینستاگرام را دنبال می کند . به مرور زمان، شما میتوانید با استفاده از ربات اینبو، نسبت فالوورهای واقعی خود را نیز افزایش داده و پیج های فیک را از میان فالوورهایتان حذف نمایید. آیا افزایش فالوور فیک با استفاده از نرمافزارهای افزایش فالوور اینستاگرام یا روشهای دیگر مناسب است؟ مثلا اگر محصولی از برندتان را در یک عکس معرفی میکنید، دادن اطلاعات کافی دربارهی محصول یا نحوهی خرید (یا تخفیف!) ضروری است. من ۷ اصل بسیار مهم را معرفی کردم که می توانید خیلی سریع پیروان خود را افزایش دهید. برنامه افزایش فالور که توسعه دهنده آن پی روید است هم یکی دیگر از این بهترین برنامه ها با بیش از 10 هزار نصب در کافه بازار است که در این بخش از مقاله برایتان معرفی و توضیح میدهیم. یکی از کارهایی که فروش یک بیزینس اینستاگرامی را افزایش میدهد، افزایش فالوور اینستاگرام است. با استفاده از این برنامهها، شما میتوانید به راحتی فالوورهای واقعی خود را از فیکها تفکیک کنید و به ارتقاء حساب اینستاگرامی خود بپردازید. تیلور سوئیفت از صفحه اینستاگرام خود برای ارسال عکس های بامزه از گربه ها و همینطور تورهای بی شمارش استفاده می کند. خرید فالوور واقعی فعال ایرانی بدون ریزش مستلزم رعایت این نکته است که خریدتان را فقط از ایرانی لایک انجام دهید. این ویژگی باعث میشود بعد از جذب، ریزش فالوور کمتری داشته باشید. محصول خرید فالوور بدون ریزش ارزان، این امکان را به شما میدهد که به رتبه پیج خود و بالا رفتن آن کمک کنید. خوشحال میشویم که ببینیم رتبه سیزدهم لیست پیج های معروف اینستاگرام به یک سلبریتی یا بازیگر تعلق ندارد بلکه صفحه ای کاملا علمی است.

سعی کنید در رسانههای اجتماعی مختلف فعالیت کنید و از مخاطبان خود بخواهید که پیج اینستاگرامی شما را دنبال کنند. چرا داشتن فالوور در پیج اینستاگرامی مهم است؟ زیرا همین فالوورهای واقعی با تعاملاتی که در پیج شما دارند می توانند محصولات شما را به دست جامعه هدف تان برسانند. در صورتی که در حوزه تولید مواد و محصولات مختلف فعالیت میکنید، یک راه عالی برای بازاریابی هشتگتان وجود دارد و آن، چسباندن هشتگ روی محصولات است. • در این مرحله مانند برنامه های قبلی، باید بر روی ایکون سه نقطه در پست مدنظر کلیک و گزینه copy link را انتخاب کنید. بر خلاف توصیه بسیاری از به ظاهر کارشناسان یک شبه که مخاطبین خود را از خرید فالوور منع می کنند، استفاده از یک سرور افزایش فالوور اینستاگرام معتبر مانند فالوکمپ نه تنها آسیبی را متوجه پیج شما نمی کند، بلکه باعث جذب فالوور واقعی و فعال نیز می شود. وقتی تعداد فالوورهای شما در اینستاگرام افزایش پیدا کند، اینستاگرام هم راحتتر به شما اعتماد میکند و در نتیجه میتوانید برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام تلاش کنید. این قابلیت اینستاگرام به شما کمک میکند تعداد فالوورهای خود را بیشتر کنید. اینستاگرام این قابلیت را ساخته است تا به پیجهای اینستاگرامی کمک کند تا با تعامل با یکدیگر پیشرفت کنند و به نتایج بهتری در اکانت اینستاگرام خودشان دست یابند. برخی از صاحبان پیجها به این قابلیت جذاب و تأثیرگذار توجهی نمیکنند و از مزایای آن بهرهمند نمیشوند.

دقت داشته باشید که دو سوم از بازدیدهای پروفایلهای کاری در اینستاگرام از سوی افرادی هست که صفحهی شما را دنبال نمیکنند. تبلیغات اینستاگرام به گونه هست که باید فعال باشید و پست های جذابی داشته باشید وگرنه هیچ تاثیری در جذب فالور برای شما نخواهد داشت . بعد از انتخاب این آیکون برای شما کادر باز میشود که در آن به صورت روز های هفته و ساعت های مختلف میتوانید برای ربات خود زمان های فعالیت را تعیین کرده باشید. بنابراین افزایش فالوور در اینستاگرام، یکی از ستونهای اصلی برندسازی است. یکی از اشتباهات بزرگ بسیاری از افرادی که تازه وارد اینستاگرام میشوند، خرید فالوور فیک است است. به عنوان مثال اگرفقط 1000 فالوور اینستاگرام داشته باشید، بهتر است بدانید که ممکن است سلیقه این تعداد فالوور نیز با یکدیگر بسیار متفاوت باشد. حال فرض کنید تعداد دنبالکنندگان صفحه شما زیاد باشد؛ با وجود آنکه تعداد زیادی از آنها فالوورهای فیک هستند، اما حس خوبی در کاربر ایجاد میکند و به سراغ پستهای شما میرود. هشتگ­های داخل استوری تقریبا موقتی هستند، اما می­توانند مفید باشند. مطالعات نشان می دهد که یکی از دلایل افزایش فالوورهای محبوب ترین صفحات اینستاگرام ، استفاده صحیح از هشتگ های مفید ، مفید و مناسب است. یکی دیگر از راههایی که تعداد فالوورهای اینستاگرامی شما را به میزان قابل توجهی افزایش میدهد، ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام است.

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که رشد اولیه شما کاملاً بستگی به تعداد دنبالکنندگان در اینستاگرام دارد. اگر بتوانید به این سوالات به درستی پاسخ دهید، میتوانید مخاطب هدف را بشناسید و با شناختی که از او دارید یک برنامه درست و دقیق بازاریابی بنویسید. برای این منظور شما باید تحقیقات گستردهای انجام داده و صفات و ویژگیهای اخلاقی پرسونای خود را به خوبی بشناسید. شنبه ها زمان خوبی برای بازگشت به گذشته و ارسال مطالب و تصاویر خود و تجارت شما از گذشته های دور و نه چندان دور آخر هفته است … در مجموع سعی کنید سرگرم کردن مخاطبان را یاد بگیرید تا بتوانید از این طریق نیز صدای خود را به مخاطبان بیشتری برسانید. در طول این مسیر شما باید یاد بگیرید با فالوورهایتان تعامل داشته باشید. کسانی که کسب و کار خود را در اینستاگرام راهاندازی کردهاند میدانند که با افزایش فالوور واقعی، احتمال فروششان بیشتر و برندشان معروفتر میشود، به همین خاطر تمایل دارند که روشهای مختلفی برای افزایش تعداد فالوورهای خود یاد بگیرند. در صورتی که شما هم میخواهید تعداد فالوورهای خود را از راه درست و ارگانیک افزایش دهید، تا پایان این مقاله با ما همراه شوید. زمانی که شما با هدف خرید لایک فوری سفارشی را در سایت فالوکمپ ثبت می کنید، سفارش شما به صورت سریع و فوری در سرور افزایش فالوور اینستاگرام ما که به اپلیکیشن متصل است، پردازش شده و به شکل خودکار در لیست وظایف کاربران فعال و ایرانی اپ، ظاهر می شود. شما با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز سایت به درگاه پرداخت وصل می شوید و پس از پرداخت صورت حساب خود، خدماتی که خریداری کرده اید در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما انجام می شود. گاهی مواقع کپشن طولانی و گاهی کپشن کوتاه جواب میدهد.

گاهی وقتها ممکن است با یک طراحی دقیق، مخاطبان شما این کار را بدون داشتن هیچگونه چشمداشتی انجام دهند. از همان ۱۵ ثانیه استفاده کنید و گاهی اوقات طی ۱۵ ثانیه با مخاطبان خود صحبت کنید. مهم نیست که کسبوکار شما چقدر کوچک یا بزرگ است؛ اگر بهدرستی از ریلز استفاده کنید، حتی مخاطبانی هم که پیج شما را دنبال نمیکنند، محتوای شما را خواهند دید و این فرصتی عالی برای جذب هرچه بیشتر کاربران است. پس اگر شما هم پیج اینستاگرام دارید و در فکر کسب درآمد از اینستاگرام هستید، حتما این مقاله یک راهنمای عالی برای جذب هزار فالوور اول پیچ اینستاگرام شما خواهد بود. یکی از طرحهایی که معمولاً مخاطبان را جذب میکند، ایجاد یک شبکه جذاب از محتوای پیجتان است. فالوکمپ یکی از معروف ترین این اپلیکیشن ها را در اختیار دارد و سرور افزایش فالوور اینستاگرام ما مستقیما از طریق API موجود در اپلیکیشن، سفارشات خرید فالوور ثبت شده در سایت را به صورت فوری مدیریت می کند. این آمار قابل اطمینانترین اطلاعاتی است که در اختیار دارید تا ساعت درستی را برای انتشار پست انتخاب کنید. یکی از موارد مهمی که برای افزایش چشمگیر تعداد فالوور های اینستاگرام باید به آن توجه لازم را داشته باشید، طراحی و ساخت کاور پست اینستاگرام است، که شما می توانید این کار را به کمک نرم افزارهای تخصصی نظیر فتوشاپ و اینشات انجام دهید. خریدن فالوور فیک باعث میشود که نسبت تعامل فالوورها به تعداد آنها پایین بیاید و در ادامه میتواند مشکلات دیگری از جمله دیده نشدن محتواها را برای شما ایجاد کند. این حمایت مالی میتواند در امور مختلفی از جمله امور خیریه صرف شود. راه انداختن کمپین و مسابقه از جمله راههای سریع و زود بازده برای افزایش فالوور است. کاربرانی که در این اپ که منبع سرور افزایش فالوور فالوکمپ است، ثبت نام نموده اند، هدفی مشترک را دنبال می کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مهر ۰۲ ، ۱۲:۰۰
مدیر سامانه

یکی از مسائلی که کاربران دنیای فیلم و سریال زیاد با اون درگیر هستن و حسابی اعصاب کاربران رو داغون کرده بحث ناهماهنگ بودن زیرنویس است. در این مقاله سعی میکنیم تا به شما آموزش هماهنگ کردن زیرنویس در پلیر های معروف ویدیو مانند KMPlayer بدهیم.

آموزش هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم در KMPlayer
هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم در KMPlayer

یکی از قدرتمندترین نرم افزار های فعال در زمینه پخش رسانه ها ، نرم افزار KMPlayer هست. برای تنظیم و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم در این نرم افزار دو روش متفاوت وجود داره که هر در مورد بصورت خلاصه برای شما گفته خواهد شد.

روش اول

این روش برای زمانی استفاده می شود که فاصله و اختلاف نمایش زیرنویس با تصویر خیلی کم باشه و بتونید به راحتی مقدار رو تشخیص بدین. برای استفاده از این روش طبق مراحل زیر پیش برید:

در مرحله ی نخست فیلم مورد نظر رو در نرم افزار KMPlayer باز کنید.
برای استفاده از زیرنویس فایل اون رو با موس گرفته و در صفحه ی فیلم رها کنید.
در لحظه ای از فیلم که توانایی تشخیص زیرنویس هماهنگ با دیالوگ را دارین فیلم با نگه دارید.
حال باید با استفاده از کلید های ] و [ بر روی کیبورد اقدام به جابه جایی زیرنویس کنید؛ طبق توضیحات زیر می توانید بهتر این مورد رو انجام بدید:
برای هماهنگ کردن زیرنویس با استفاده از این روش ما با دو نوع ناهماهنگی رو به رو هستیم؛ یا زیرنویس جلوتر از فیلم نشان داده میشه و یا قبل از دیالوگ فیلم.

در صورتی که زیرنویس مد نظر به عنوان مثال 2 ثانیه جلوتر  بود با استفاده از ] که در کیبورد با حرف ج معمولا یکی هست می توانیم این مورد رو تنظیم کنیم، توجه داشته باشید که هر کلیک بر روی آکولاد به اندازه ی 0.5 ثانیه زیرنویس رو تغییر خواهد داد.

حال اگر زیرنویس قبل از فیلم به نمایش در میاد باید با استفاده از [ که در کیبورد با حرف چ در یک خانه هست میتوانید زیرنویس را تنظیم کنیدو ( همانند قبلی با هر کلیک نیم ثانیه تغییر زمان داریم که به عنوان مثال اگر 1.5 ثانیه تفاوت زمانی و ناهماهنگی دارین باید با 3 ضربه بر روی آکولاد اون رو تنظیم کنید. )

روش دوم

اگر در هنگام عقب یا جلو بردن زیرنویس به مشکل خوردید و نتونستید به درستی زیرنویس رو هماهنگ کنید کافیه طبق مراحل زیر عمل کنید:

در مرحله ی اول فیلم مد نظر تون رو در نرم افزار KMPlayer باز کنید.
زیرنویس رو با موس گرفته و در صفحه ی نرم افزار رها کنید.
همانند بخش قبلی در یک لحظه از فیلم که توانایی تشخیص زیرنویس و دیالوگ رو دارید فیلم رو متوقف کنید.
با استفاده از کیبورد دکمه های ترکیبی Alt + G را بزنید. ( و یا اینکه میتوانید بر روی فیلم راست کلیک کنید و بر روی گزینه ی Subtitle Explorer کلیک کنید )
در این مرحله برای شما پنجره ای باز شده که مربوط به تنظیمات زیرنویس بوده؛ در این بخش توانایی مدیریت زیرنویس در همه ی بخش ها اعم از فونت، رنگ و… رو خواهید داشت.
بر روی S که در بالای پنجره قرار دارد کلیک کنید؛ خواهید دید که زیرنویس نمایش داده شده در اون لحظه رنگ قرمز دارد و شما باید زیرنویس اصلی و هماهنگ برای اون لحظه را انتخاب کنید.
نکته: اگر نیاز دارید که تغییرات زیرنویس در این روش بصورت دائمی ذخیره شود و در دفعات بعد با مشکل هماهنگ نبودن زیرنویس مواجه نشوید کافیست که بر روی V در بالای پنجره کلیک کنید.جوان ایرانی (irjavan.com)

هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم در VLC
هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم در VLC

نرم افزار بعدی که قصد داریم مشکل ناهماهنگ بودن زیرنویس رو در اون حل کنیم VLC هست؛ این نرم افزار با توجه از پشتیبانی 99 درصدی از فرمت های مختلف تونسته به یکی از پرطرفدارترین پلیر های ویندوز بشه ( هر چند در نسخه ی اندروید زیاد موفق نبوده ). اگر از نرم افزار سبک VLC برای دیدن فیلم استفاده میکنید و با مشکل هماهنگ نبودن زیرنویس مواجه شدید می توانید یک کدام از دو روش زیر رو انتخاب کنید و این مشکل رو رفع کنید.

روش اول

همانند روش اول که برای نرم افزار KMPlayer معرفی کردیم اگر فاصله زیرنویس با دیالوگ ها زیاد نیست و به عبارتی ناهماهنگی کمی وجود داره طبق مراحل زیر عمل کنید:

در مرحله ی نخست فیلم رو در نرم افزار VLC باز کنید.
زیرنویس مد نظر رو درگ کرده و روی فیلم رها کنید.
برای عقب یا جلو کردن زیرنویس در این روش از حروف G و H باید استفاده کنید. بعد از فشردن یکی از این دو دکمه متوجه خواهید شد که تغییر زمان زیرنویس به اندازه ی 1000 میلی ثانیه ( یک ثانیه ) انجام خواهد شد.
اگر زیرنویس دیرتر از تصویر به نمایش در میاد با استفاده از کلید H و اگر زودتر از تصویر و دیالوگ به نمایش گذاشته می شود با دکمه ی G زیرنویس رو هماهنگ کنید.
روش دوم

روش قبلی یک نقطه ضعف رو داره و اون هم تغییر زمان به اندازه ی یک ثانیه است، شاید این مورد و موارد دیگه یک مقدار کار رو برای شما دشوار کند. اگر با این مشکل ها مواجه بودید میتونید طبق مراحل زیر جلو برید:

در مرحله ی اول فیلم رو باز کرده و زیرنویس رو در صفحه ی فیلم رها کنید.
زمانی که فیلم در حال پخش است میتوانید با فشردن کلید های ترکیبی Shift + H و کلید ترکیبی Shift + J زیرنویس رو هماهنگ کنید.
اگر زیرنویس دیرتر از فیلم برای شما پخش می شود با زدن دکمه ی Shift + H میتوانید زیرنویس رو هماهنگ کنید؛ همچنین اگر زیرنویس زودتر به نمایش داده می شود با استفاده از کلید ترکیبی Shift + J زیرنویس رو هماهنگ کنید.
بعد از هماهنگ شدن زیرنویس کلید ترکیبی Shift + K رو بزنید تا هماهنگ شدن کامل شود.
آموزش هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم در PotPlayer
هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم در PotPlayer

نرم افزاری که با پشتیبانی از زبان شیرین فارسی توانسته محبوبیتی رو بین کاربران فارسی زبان به دست بیاره همان نرم افزار PotPlayer میباشد. این نرم افزار علاوه بر پشتیبانی از زبان فارسی میتواند از طیف بسیار گسترده ای از فایل های تصویری و صوتی پشتیبانی کند. اگر شما کاربر این پلیر هستید و مشکل هماهنگ نبودن زیرنویس با فیلم رو دارید طبق مراحل زیر عمل کنید:

در گام نخست فیلم رو باز کرده و زیرنویس رو با استفاده از رها کردن در صفحه ی فیلم به اون اضافه کنید.
بر روی ویدیو راست کلیک کنید و سپس بر روی Subtitles کلیک کنید.
گزینه ی Subtitle Sync رو انتخاب کنید.
حال در این قسمت میتوانید زیرنویس رو عقب یا جلو ببرید.
اگر دوست دارید که از کلید های ترکیبی برای هماهنگ کردن زیرنویس استفاده کنید میتوانید مشاهده کنید که جلوی هر مورد کلید ترکیبی مخصوص به خودش رو نوشته است.
امیدواریم با استفاده از آموزش های موجود در این صفحه مشکل شما در ناهماهنگ بودن زیرنویس با فیلم حل شده باشد. از شما دعوت میکنیم تا از دیگر مطالب سایت جوان ایرانی دیدن کنید تا اطلاعات شما در همه ی زمینه ها افزایش یابد.

 

https://irjavan.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%87%d9%85%d8%a7%d9%87%d9%86%da%af-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%b2%db%8c%d8%b1%d9%86%d9%88%db%8c%d8%b3/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مهر ۰۲ ، ۰۹:۳۸
مدیر سامانه